mandrake 9.1+ r9700 pro in mohaa =2 fps deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
ok vorige post vonden sommige niet zo goed. sorry voor de typ fouten. ik ben gewoon slecht in taal.(2.3 voor duits noem ik geen daverent resultaat...)
ik draai:
mandrake 9.1
ik wil: mohaa onder linux.
gedaan: mohaa op mijn linux schijf gezet>dit er bij geinstaleerd zoals de faq van het programma of wat het ook is gedaan(http://www.neowin.net/com...?id=13458&category=gamers)
Dit werkt goed alleen mijn frame rate is dus danig laag dat ik er niet mee kan spelen( 2fps)
toen ben ik naar www.ati.com gegaan > die check uitgevoerd> ik moest 2 proberen. Dit kreeg ik niet geinstaleerd. hij vroeg om versie 2.2 van glib of zo iets( kweet echt niet wat het is dus) hij gaf bij de error boodschap aan dat ik 2.3 had.
iemand ideeen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Verwijderd

over Glib:
GLib is a library of useful functions and definitions available for use when creating GDK and GTK applications. It provides replacements for some standard libc functions, such as malloc, which are buggy on some systems.

It also provides routines for handling:

Doubly Linked Lists
Singly Linked Lists
Timers
String Handling
A Lexical Scanner
Error Functions
ik neem aan dat je deze binary hebt gebruikt en geen emulator zoals wine of winex?

Ik denk persoonlijk dat het je ATi driver is die roet in het eten gooit, misschien is het handig om ff op het rage3d forum je in te schrijven voor de beta test van Catalyst drivers for Linux. Misschien heb je daarmee meer geluk (natuurlijk kan je altijd ff proberen met de drivers die nu op de ATi site staan wat de proberen, mijzelf is dat nog niet gelukt)

succes!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
een soort zip bestand dus als ik et goed begrijp? ik heb niet gebruikt wat je zij maar zoals in mijn vorige post staat: zie neowin.net link.
ik ga me nu ffkes inschrijve.
thnx siq en vanavond mohaa? :P
edit: jah die dus:) soz

[ Voor 6% gewijzigd door wvdburgt op 22-08-2003 14:02 ]

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi!
Ik wil je verzoeken om veel duidelijker te zijn, en meer info te geven wat je zoal geprobeerd hebt en waarom dat mislukt (hint: aanduidingen als "of zoiets" helpen niet echt) .
Verder zou je iets meer moeite mogen doen een samenhangend nederlands verhaal er van te maken, dat je niet goed in taal bent is geen probleem, maar het is toch wel handig als andere mensen begrijpen wat je bedoelt lijkt me. Het is ook een goed idee even contact op te nemen met de betreffende moderator voordat je een 'deel 2' topic opent omdat de andere dicht is gegaan.

[ Voor 16% gewijzigd door blaataaps op 22-08-2003 14:08 ]

Dit topic is gesloten.