Ik kon geen topic vinden over UPC Digital nu ze wel 60TV zenders hebben dus daarom dit topic.
UPC Digital bestaat volgens mij al een tijdje (digitale tv) maar ze bieden nu pas echt een aantal zenders aan, 60 stuks. en nu wordt het dus pas interessant vind ik. Dit alles voor 15,- p.m. (niet echt duur)
Volgens mij is dit ook gewoon DVB-C en zou je dus ook met een pci DVB-C tuner de zenders moeten kunnen ontvangen of niet ? UPC heeft het wel over een smartcard maar alleen bij een decoder van philips. Iemand ervaring met DVB-C ?
Iemand al UPC Digital ?
Ik heb eigenlijk geen zin om weer met upc in zee te gaan (chello gehad en veel problemen met upc gehad) maar tv is hier altijd vrij goed geweest en digitenne is hier voorlopig nog niet beschikbaar.
UPC Digital bestaat volgens mij al een tijdje (digitale tv) maar ze bieden nu pas echt een aantal zenders aan, 60 stuks. en nu wordt het dus pas interessant vind ik. Dit alles voor 15,- p.m. (niet echt duur)
vooral de verschillende discovery kanalen spreken mij aan. ik vind het wel vreemd dat de HMG zenders niet in het pakket zitten, want als die er wel bij zouden zitten dan heb je echt geen analoge tv meer nodig.Zenderoverzicht digitaal start - Nederland 1
- Nederland 2
- Nederland 3
- Net 5
- SBS 6
- Veronica 8 (per 31 augustus)
- The Adult Channel
- Adventure 1
- Animal Planet
- ARD
- Arte
- BBC 1
- BBC 2
- BBC Prime
- BBC World
- Bloomberg
- Cartoon Network
- Club
- CNBC
- CNN
- Discovery Channel
- Discovery Civilization
- Discovery Science Channel
- Discovery Travel & Adventure
- Euronews
- Eurosport
- Extreme Sports Channel
- Eurosport News
- Fashion TV
- France 2
- Hallmark
- Ketnet/Canvas
- Mezzo
- MGM Moviechannel
- Motors TV
- MTV
- MTV2
- MTV Base
- MTV Hits
- National Geographic
- Nickelodeon
- Playboy TV
- Rai Uno
- Reality TV
- RTL-T
- RTM
- Sky News
- TBN Europe
- TCM
- TMF
- Travel Channel
- TRT Int
- TV 5
- TVE
- VH1
- VH1 Classic
- VRT
- WDR
- ZDF
Volgens mij is dit ook gewoon DVB-C en zou je dus ook met een pci DVB-C tuner de zenders moeten kunnen ontvangen of niet ? UPC heeft het wel over een smartcard maar alleen bij een decoder van philips. Iemand ervaring met DVB-C ?
Iemand al UPC Digital ?
Ik heb eigenlijk geen zin om weer met upc in zee te gaan (chello gehad en veel problemen met upc gehad) maar tv is hier altijd vrij goed geweest en digitenne is hier voorlopig nog niet beschikbaar.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.