UPC Digital

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 06:55

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik kon geen topic vinden over UPC Digital nu ze wel 60TV zenders hebben dus daarom dit topic.

UPC Digital bestaat volgens mij al een tijdje (digitale tv) maar ze bieden nu pas echt een aantal zenders aan, 60 stuks. en nu wordt het dus pas interessant vind ik. Dit alles voor 15,- p.m. (niet echt duur)
Zenderoverzicht digitaal start - Nederland 1
- Nederland 2
- Nederland 3
- Net 5
- SBS 6
- Veronica 8 (per 31 augustus)
- The Adult Channel
- Adventure 1
- Animal Planet
- ARD
- Arte
- BBC 1
- BBC 2
- BBC Prime
- BBC World
- Bloomberg
- Cartoon Network
- Club
- CNBC
- CNN
- Discovery Channel
- Discovery Civilization
- Discovery Science Channel
- Discovery Travel & Adventure
- Euronews
- Eurosport
- Extreme Sports Channel
- Eurosport News
- Fashion TV
- France 2
- Hallmark
- Ketnet/Canvas
- Mezzo
- MGM Moviechannel
- Motors TV
- MTV
- MTV2
- MTV Base
- MTV Hits
- National Geographic
- Nickelodeon
- Playboy TV
- Rai Uno
- Reality TV
- RTL-T
- RTM
- Sky News
- TBN Europe
- TCM
- TMF
- Travel Channel
- TRT Int
- TV 5
- TVE
- VH1
- VH1 Classic
- VRT
- WDR
- ZDF
vooral de verschillende discovery kanalen spreken mij aan. ik vind het wel vreemd dat de HMG zenders niet in het pakket zitten, want als die er wel bij zouden zitten dan heb je echt geen analoge tv meer nodig.

Volgens mij is dit ook gewoon DVB-C en zou je dus ook met een pci DVB-C tuner de zenders moeten kunnen ontvangen of niet ? UPC heeft het wel over een smartcard maar alleen bij een decoder van philips. Iemand ervaring met DVB-C ?

Iemand al UPC Digital ?

Ik heb eigenlijk geen zin om weer met upc in zee te gaan (chello gehad en veel problemen met upc gehad) maar tv is hier altijd vrij goed geweest en digitenne is hier voorlopig nog niet beschikbaar.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

lol, ik kan maar max. 30 kanalen in mn tv programmeren. Probleem! :P

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Dit werkt dan ook niet via je tv, maar via een aparte box met ingebouwde tuner....

Maar ik moet zeggen dat ik het er goed uit vind zien en als je echt al deze kanalen krijgt voor 15 euro ga ik zeker overwegen om een abo hierop te nemen.

ik mis trouwens wel RTL 4 in het rijtje???

[ Voor 9% gewijzigd door STi op 23-08-2003 01:55 ]

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik mis trouwens wel RTL 4 in het rijtje???
ja HMG zenders zitten er niet bij (RTL4, RTL 5, Yorin) weet niet waarom, zal wel te duur zijn geweest oid.

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Dit zijn eigenlijk allemaal zenders die je ook gratis (legaal of niet O-)) via de schotel kunt ontvangen. Dan moet je wel de apperatuur ervoor aanschaffen, maar dan heb je ook wat! :)

Niet echt een interessant aanbod dus, vind ik.

Verwijderd

stel je hebt 4 tv's kan je dan op elke tv een andere zender kijken die in dat pakket zitten?

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 21:09
waarschijnlijk niet .. omdat je dus die aparte box hebt met aparte tuner .. moet je dus ook 4 van die boxjes hebben lijkt me

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
kan het nu niet meer vinden bij upc, maar dacht gelezen te hebben dat ze voor 5,- extra p.m. een extra kastje meegeven voor 2de tv.

• tweakerbee
  • Laatst online: 26-02 16:21

tweakerbee

dus..?

En wat is nou het grote voordeel boven een "gewoon" abbo van een tientje? Je hebt dan ook alle kanalen (Adult Channel weet ik niet zeker) plus de HMG zenders (niet onaardig).
Daarbij kun je ze simpel en goedkoop op meerdere TV's bekijken...

De kwaliteit zal vast "beter" zijn, oftewel, het is een excuus om meer geld te vangen.

You can't have everything. Where would you put it?

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

de kwaliteit is voor zover je UPC mag geloven inderdaad beter, maar het aantal zenders is zeker groter (al dan niet beter naar mijn mening) dan het normale zenderpakket...

Wel lomp trouwens dat de HMG zenders er niet bij zitten... moet je terugschakelen naar de "gewone kwaliteit" :) En als dat net zo'n verschil is als dvd met vhs ga ik me daar aan storen :D

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Tweaker.nu

we all float down here

De helft van de zenders in je lijstje worden al in het standaard pakket doorgegeven, dus vind ik het nog best duur

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En volgens mij kun je alleen een abonnement nemen als je al een standaard abonnement hebt.

ARME AOW’er

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Het is gewoon lompe geldklopperij van UPC. Wil je nml een cpl pakket (NL zenders en Discovery [die een paar maanden geleden nog in het standaard pakket zat]) ben je tegen woordig 27 euro per maand kwijt. Dat was een aantal maanden geleden nog maar 10 euro. Wil je discovery ook op een evt tweede tv kunnen ontvangen kost dat nu dus 32 euro. Dat is me het iets scherpere beeld zeker niet waard.

Do as I say, don't do as I do.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 21:52

Smarron

The bend

Ik heb ff geteld en er zijn in ons geval 32 kanalen nieuw. De rest hebben we al. Opzich vind ik het wel ok. Buiten verbeterde kwaliteit zitten er zeker interessante kanalen in, zoals Discovery, BBC en MTV.

Aan de andere kant krijg je ook allemaal kanalen die je toch nooit bekijkt en dan is € 15,- toch wel weer duur.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1