Toon posts:

RA 2, Klote missie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, vet probleem hiero.

Ik zit met de Allies bij de missie dat ik Romanov's elite Guard moet smashen, maar die f*ckers rossen me finaal overhoop met hun tanks en nukes.:'(

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHh

Help!!!!!!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eerste wat je moet doen is die Nuke wegrammen doormiddel van de Chronosphere. Mannetjes in die bunkers naast je basis laten lopen. Dan verdedigd het vanzelf en kan je rustig verder bouwen.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Z'n nukes gooit ie toch telkens op je war factory dus die zet je leuk achteraan of zo, zodat de rest heel blijft.

Sloop één voor één z'n war factories, die bouwt ie niet bij. Ben je van z'n tanks en Kirovs verlost.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:33
Als je eenmaal weet hoe is het makkelijk...

Het begin is easy.. zet je warfactory ergens achteraf, waar die nuke niet te veel schade doet (ff acstand maken met wat power plants ofzo) tech nu zo snel mogelijk naar chrono legionnaires, spy sat uplink en zijn nuclear powerplants erasen, geen power, gene nuke, geen iron curtain, dan op je gemak zijn basissen wegvagen (geen power = geen tesla coils, behalve als er tesla troopers bij staan mind you). Dan met een hoop chrono legionnaires tegelijk die elite guard aanvallen.
Eerst stuk of wat chrono legionnaires naast de elite guard (maar buiten fireing range van die apoc tanks) wachten tot ze er echt zijn. Dan over korte afstand chronoshiften naar die apoc tanks en sentry guns (flak cannons maken geen ruk uit)zogauw je units aan het erasen zijn kan de betreffende unit/structure niet meer schieten, dus gewoon zorgen dat je genoeg chrono's hebt en stukje bij beetje zijn Black guard weggummen.

Als je wilt kun je een zooi prism tanks binnen chronoshiften ofzo, maar mol het kremlin niet... da's fout.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Vertel mij wat, toen ik eindelijk na lang spelen bij het Kremlin was gekomen, wou ik op een tank schieten die er vlak naast stond, alleen had ik per ongeluk verkeerd geklikt met m'n 15 prism tanks. BOEM, Kremlin aan gort, mission failed :(

Verwijderd

Topicstarter
:D

Oke, thanx enzo.

Ik hoop dat ik die rooien snel met de grond gelijk kan maken

mzzl

Verwijderd

hehehehe, ik had werkelijk ALLES weggezapt met me Chrono's :)
Behalve zijn black Guard, die heb ik toen gechronosphered in mijn basis >:) toen waren ze binnen een halve seconde weg >:)

Verwijderd

ik had in dat hoekje wat para's gedropt en dan langzaam aan naar zijn basis kruipen en z'n zooitje slopen en als er een tank aankomt laat je ze ff een paar zandzakjes om zich heenstapelen.

Verwijderd

Behalve zijn black Guard, die heb ik toen gechronosphered in mijn basis toen waren ze binnen een halve seconde weg
Hehe, ik heb nog nooit chrono andersom gebruikt. Grappige taktiek...

Verwijderd

Ik had een spy in een sovjet battle lab gedaan, en dan kun je Psi Troopers (Yuri's) bouwen, en toen heb ik de Elite Gard elkaar maar laten uitschakelen :)

Maar die powerplants erasen is idd de tactiek vind ik. Vooral omdat als je je chronolegionair een beetje handig neerzet hij nieteens aangevallen wordt (althans bij mij).

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Met die powerplants kan het nog veel economischer.. ok, toegegeven, die 2 onder aan de map moet je "uitgummen", maar die 2 rechts halverwege moet je gewoon innemen! Hoef je zelf geen powerplants meer te bouwen, en hij valt ze niet aan. Innemen kan heel makkelijk. 2 engineers in een heli, heli om laten vliegen (eerst helemaal naar rechtsboven en dan recht naar beneden) en innemen maar.. >:)

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Meende dat ik die tip ooit een keer gaf, met die chronolegionairs. Met de chronoshift een tank voor je prismatoren zetten vind ik dom. Zet hem gewoon direct in het water, dan is íe ook weg.

Mocht je ballorig worden, zet hem dan op dat stukkie linksboven, dan kan íe mooi je basis zien en verder niets. :)

Verwijderd

LOL
maar slopen is veel leuker >:)
Pagina: 1