[Telfort] Netwerk Problemen

Pagina: 1
Acties:

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-11 22:26

nihitsia

The Banana goes on always on

Topicstarter
Ik heb een SonyEricsson T200 en Telfort Prepay. Sinds ongeveer een week heb ik problemen met mijn netwerk, vaak vindt hij geen netwerk. Er staat dan in plaats van "O2", "Geen Netwerk" in het scherm. Maar zelfs als er "O2" staat kan ik vaak niet smsen/bellen of gebeld worden.

Dit is vrij irritant maar ik vraag me dus af of het ligt aan me telefoon of aan Telfort. Dan weet ik bij wie ik moet gaan klagen.

Gamebak Specs

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
Stop je SIM eens in een ander mobieltje om te testen. Ik heb geen geluiden gehoord over meer mensen met netwerkproblemen bij Telfort speciaal de laatste week. Het kan ook nog lokaal een probleem in het netwerk zijn schat ik daarmee in. Probeer dus eens verder van huis (op andere GSM mast).

• nihitsia

nihitsia

Topicstarter
gast, dat ik daar zelf nog niet opgekomen was... 8)7

Beetje dom ja, en ik ga vanmiddag naar een plaats hier zo'n 20 kilometer verderop om daar het weekend door te brengen. Dan kan ik ook even kijken.

Gamebak Specs

Verwijderd

de dekking van 02 / telfort laat soms te wensen over, zodra ik hier de straat in rijdt valt de dekking weg, pas op de 7de verdieping in ons huis heb ik weer dekking. Maar gelukkig is voicemail gratis ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 23:06:
de dekking van 02 / telfort laat soms te wensen over, zodra ik hier de straat in rijdt valt de dekking weg, pas op de 7de verdieping in ons huis heb ik weer dekking. Maar gelukkig is voicemail gratis ;)
Hoog huis als ie 7 verdiepingen is :P

• nihitsia

nihitsia

Topicstarter
Het heeft dus nix met dekking te maken, ik heb vaak geen netwerk en zelfs als het ding "zegt" een netwerk (O2/Telfort) gevonden te hebben kan ik nix.

Ik liep naast een gozer die ook Telfort heeft en hij kon gewoon alles: Bellen, SMSen enz. Ik heb geen sim-lockvrije telefoon in de buurt liggen maar ik zal dat eens proberen.

Gamebak Specs

Pagina: 1