Had een goed draaiend win xp pro systeem met 2 wd's in raid0 (fasttrak 133). Na het installeren van suse 8.2 met behulp van speciale raid drivers en module disks kon ik suse insalleren. Vervolgens diverse how to's gevold waarin stond een nieuwe kernel te installeren.
Ik gedaan, maar na het rebooten van de pc werd het scherm volgeschreven met aa aa aa aaa aa enz. Dus geen os.
Ik win cd in cd speler en fixboot uitgevoer
Na dit comando gebeurt er nix meer (alleen een klein streepje in de linker bovenhoek van het zwarte scherm.
Op staat volgorde aangepast in bios maar zelfs mijn cd speler is nu niet mer te benaderen.
Rescue set van MS gedownload en dat werkt (voor windows in elk geval) wat nu?
Ik kan zien dat er nog data is. Wat moet ik allemaal herstellen? MBR, FAT???? en hoe.
fdisk /mbr werkt in elk geval niet
Help
Ik gedaan, maar na het rebooten van de pc werd het scherm volgeschreven met aa aa aa aaa aa enz. Dus geen os.
Ik win cd in cd speler en fixboot uitgevoer
Na dit comando gebeurt er nix meer (alleen een klein streepje in de linker bovenhoek van het zwarte scherm.
Op staat volgorde aangepast in bios maar zelfs mijn cd speler is nu niet mer te benaderen.
Rescue set van MS gedownload en dat werkt (voor windows in elk geval) wat nu?
Ik kan zien dat er nog data is. Wat moet ik allemaal herstellen? MBR, FAT???? en hoe.
fdisk /mbr werkt in elk geval niet
Help