Toon posts:

svchost crasht onder iexplorer :S

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een schone install win2k verricht op een PIII 500 mhz systeem. onboard video, onboard audio isdn kaartje. alles werkt prima tot ik internet op ga. een tijd lang loopt alles goed maar ga ik daarintegen naar wat sites met active x of java aplicaties, krijg ik de melding dat svchost afgesloten is en dat ik dit proces opnieuw zal moeten starten. vanaf dit moment kan ik het configuratie scherm niet meer openen, geen ctrl+c of ctrl+v meer uitvoeren, heb ik geen vensterinhoud meer en dat soort grappen. Ik heb al geprobeerd met windows update het probleem te verhelpen maar deze crasht dus ook aangezien deze met java oid werkt. mozzila bood ook geen oplossing en een nieuwe java plugin deed ook geen verbetering optreden.

hebben jullie enig idee hoe dit te verhelpen? en heeft iemand dit misschien ooit eerder gezien?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:51

momania

iPhone 30! Bam!

svhost problemen komen meestal voort uit een virus probleem of spyware.

Aangezien dit al zo vaak voorbij is gekomen moet je er met deze links wel uit komen:
[search=svhost]
** RPC crash/ windows shutdown - windows update probs**
Software Algemeen - FAQ -> onder het kopje 'Virussen en Spyware'

Succes ;)

offtopic:
Probeer bij volgende postings aub ook wat meer leestekens en je 'enter' te gebruiken. Dan wordt het wat leesbaarder ;)
En volgende keer in WOS even op de titel letten dat die volgens Windows Operated Systems - Policy is :)

[ Voor 26% gewijzigd door momania op 22-08-2003 13:24 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.