Toon posts:

Mailserver installeren en onderhouden

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een bedrijf die een mailserver kan leveren, kan inrichten en plaatsen in een cabinet (col-location bij KPN). De mailserver moet via epacity en een vpn bereikbaar zijn (in een DMZ omgeving). Ondersteuning in onderhoud is ook gewenst!

Ik ben inmiddels druk bezig alles uit te zoeken, maar zie de bomen niet echt meer door het bos.

Heeft iemand suggesties wat ik kan doen of wie ik moet hebben? Of waar ik moet zijn?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:12

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

OoK welkom op GoT. :P

Lees voor je verder gaat een keer de FAQ: FAQ Network Troubleshooting

Dit soort topics worden niet echt gewaardeerd.
Pak een goudengids, en pak er een paar bedrijven uit.. Er zijn er nog zat ;)

Op Google denk ik dat er ook zat te vinden zijn, die adverteren met dergelijk kennis.

Verwijderd

Je bent echt veeelllll te summier, sorry...

Aantal clients, verwachte load, PPTP of ipsec vpn, linux of windhoos (*BSD misschien?)
Met een omschrijving als deze zou ik zeggen bel getronics, want heel erg profi kom je nu niet over...(NOFI) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek gewoon een kast (1U) en daarop moet software geinstalleerd worden (qmail, fetchmail en een filter voor antivirus en spam). Er moet een onbeperkt aantal client op kunnen en verwacht aan 20 Gb dataverkeer voldoende te hebben. Per dag wordt er 2 mb verstuurd vanuit elke client. In eerste instantie 500 clienten. Wat het besturing systeem moet zijn maakt niet uit, alleen de uptime moet erg hoog zijn! FreeBSD zit ik dus aan te denken.

Ik ben dus niet op zoek naar een prijs, maar meer een bedrijf die dat kan leveren!

Ik kan nergens ervaringen of aanbiedende bedrijven vinden (ook niet in Google).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 15:04 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Lees even dit:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag

en meer bepaald dit deel ervan:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#not-done
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.

[ Voor 22% gewijzigd door Predator op 22-08-2003 15:07 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.