Hoeveel keer per week loopt jullie AMD-tb systeem vast. Bij mijn namelijk nooit. Maar je hoort vaak dat AMD nog steeds minder is dan Intel. Zoals hier in de lokale winkel.
Verwijderd
uh ? =)
Nooit =)
Alleen door software-zut. Verder nog geen crashes gehad (na het goed instellen).
Nooit =)
Alleen door software-zut. Verder nog geen crashes gehad (na het goed instellen).
sinds mijn laatste install in december vorig jaar: 2X
en ik gooi er best veel op en af,speel veel games en draai beta drivers etc.
toch maar eens tijd voor een verversing
en ik gooi er best veel op en af,speel veel games en draai beta drivers etc.
toch maar eens tijd voor een verversing
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Verwijderd
zolang je windows2000 of linux draait heb je geen last van crashes en als hij crasht ligt het of aan een driver of aan je OS of aan je games die je speelt.
Het zal in ieder geval niet zomaar aan je processor liggen dat je PC vastloopt. Oh ja als je veel games speelt en programma's installeert is het wel aan te raden elke 2 weken je PC opnieuw te installeren. (kost je hooguit 10 minuten met een ghost).
Het zal in ieder geval niet zomaar aan je processor liggen dat je PC vastloopt. Oh ja als je veel games speelt en programma's installeert is het wel aan te raden elke 2 weken je PC opnieuw te installeren. (kost je hooguit 10 minuten met een ghost).
Sinds ik mijn klote geheugen eruit heb gegooid nooit meer
. Ben ik wel blij mee. Tis trouwens wel een Duron...
Uhm zo goed als nooit (Duron btw). Ja half-life HEEL af en toe. Hmm als ik goed nadenk kom ik tot precies 1 blauw scherm en dat was nog stom ook
Verwijderd
x86's lopen niet al te vaak vast op hardware, behalve..... jaja het is een intel, maar laatst pushte ik mijn FSB van 140 naar 145, dat ging al wat minder en bij 150 moest de stroom er af en toetsenplank lospluggen?? als je dus TEver clocked crashed je systeem weldegelijk op hardware.
Af en toe, maar niet vaak, 1 keer per maand. Kan ik mee leven.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Euh ja eigenlijk nooit of het is dan weer mijn fout (beta dit game dat en meer van die vage troep)
Wat werken de systemen van jullie allemaal weer goed, nooit vastlopers etc..
Zeker geen Windows geinstalleerd...
Je zou ook eens zeggen dat je systeem een keer vastloopt man, dan ben je volgens mij hier wel de peanut, met de rest van de mensen hier die hun systeem oppie toppie hebben
Zeker geen Windows geinstalleerd...
Je zou ook eens zeggen dat je systeem een keer vastloopt man, dan ben je volgens mij hier wel de peanut, met de rest van de mensen hier die hun systeem oppie toppie hebben
uhm zo te zien heb ik het dan nogal slecht. Als ik het zo hier zie. mijn windows doet toch wel ongeveer 1x per dag crashen of vastlopen. Maarja ik ben ook nog steeds op zoek naar een beter OS die net zoveel gemak heeft als windows alleen minder crashes/vastlopers.
Of hebben jullie je PC uit staan?
Mijn P3/500Mhz, 128MB, GeForce2 GTS 32MB, ABIT BH6 met Win98SE, DX7.0A, ASUS 5.33a loopt ook wel es vast .. BSODs soms ook wel eens..
dus dat Intel nooit crashed etc is gewoon gepiepel.
dus dat Intel nooit crashed etc is gewoon gepiepel.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
zullen we eens met zijn allen die winkel gaan "restylen"Op donderdag 30 november 2000 16:51 schreef koffeannan het volgende:
Hoeveel keer per week loopt jullie AMD-tb systeem vast. Bij mijn namelijk nooit. Maar je hoort vaak dat AMD nog steeds minder is dan Intel. Zoals hier in de lokale winkel.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Ik doe mee...strakke actie :-)Op donderdag 30 november 2000 19:05 schreef spooky2 het volgende:
[..]
zullen we eens met zijn allen die winkel gaan "restylen"
Amd rullez
Experts believe that AMD is the best cpu on earth :-)
Het is geen gelul.
Ray_NL
Count me inzullen we eens met zijn allen die winkel gaan "restylen"
Verwijderd
Crashen?!? Ja, FIFA2001 onder Windows98.
FreeBSD: 1x (verkeerde videodriver en dan toch X opstarten, dom dom)
Windows2000: iedere keer na het afsluiten van Deus Ex (dus dat speel ik nu netjes onder Windows98)
Windows98: Pfff .. elke keer als ik m'n muis beweeg. (Die's ook overgeklokt, ja.)
---
AMD Athlon 500@600MHz, 128MB, 13GB+30GB
Matrox Mystique, Voodoo2 @100MHz
koelen, koelen en nog 's koelen ...
FreeBSD: 1x (verkeerde videodriver en dan toch X opstarten, dom dom)
Windows2000: iedere keer na het afsluiten van Deus Ex (dus dat speel ik nu netjes onder Windows98)
Windows98: Pfff .. elke keer als ik m'n muis beweeg. (Die's ook overgeklokt, ja.)
---
AMD Athlon 500@600MHz, 128MB, 13GB+30GB
Matrox Mystique, Voodoo2 @100MHz
koelen, koelen en nog 's koelen ...
Verwijderd
Lees de postings hierboven..Op donderdag 30 november 2000 19:01 schreef psyduck het volgende:
uhm zo te zien heb ik het dan nogal slecht. Als ik het zo hier zie. mijn windows doet toch wel ongeveer 1x per dag crashen of vastlopen. Maarja ik ben ook nog steeds op zoek naar een beter OS die net zoveel gemak heeft als windows alleen minder crashes/vastlopers.
Windows 2000 roeleert vooral de server versies. Die crashen echt niet zomaar.
Verwijderd
Heb vaak genoeg Intel gehad voordat de Duron in 1999 uit kwam en heb nu ook nog een PIII 667 maar ik kan je vertellen dat me AMD dus echt wel zwaar boven PIII roeleert.Op donderdag 30 november 2000 19:10 schreef gharay29 het volgende:
[..]
Ik doe mee...strakke actie :-)
Amd rullez.....heb een amd duron
.......Heb nog nooit een intel gehad ......veel te duur
....
Experts believe that AMD is the best cpu on earth :-)
Het is geen gelul.
Ray_NL
Dus trashen die winkel >:)>:)
Ik had eerst WinME. Die sloeg om de haverklap vast. Best wel irri, omdat mijn bakkie als servers staat :-), als ie dan telkens crasht wanneer ik er niet ben zit m`n zusje zonder verbinding. Vind ze schijnbaar niet zoo leuk 
Maare nu Win2k. die is perfect. Slaat nooit vast. En hij draait toch zo`n 14 uur/dag.
Maare nu Win2k. die is perfect. Slaat nooit vast. En hij draait toch zo`n 14 uur/dag.
Mijn systeem crasht zovaak als ik wil!
Onder win98 komt het heel zelden wel eens voor. De laatste keer kan ik mij niet meer herinneren.
Onder windows 2000 heb ik nog nooit een vastloper gehad, alleen na het installeren van een verkeerde nvidia driver.
Onder windows 2000 heb ik nog nooit een vastloper gehad, alleen na het installeren van een verkeerde nvidia driver.
Verwijderd
Ik zal het eerlijk vertellen, mijn pc(t-bird 850)crashte als een mongool, maar dat kwam omdat mijn processor een temp van 66 graden celcius had. Na een zware cooler te hebben besteld bij de oc-shop, is ie nu 32 graden, en NU crasht ie nie. Dank jullie oc-shop!!!
Verwijderd
Windows 2000, nooit. Alle programma's blijven werken alleen men IE5 als ik op een FTP ga die down staat, dan sluit ik het liever af dan 10minuten te wachten.
Verwijderd
heb dan wel een duron 700@1000 maar het is gewoon zo stabiel als wat.
Heb er al van alles op gezet van win me, win 98 linux eh win2000. Eigenlijk nooit crashes ofzo
je moet wel altijd de goeie drivers installeren maar dat spreekt voor zich.....
Heb er al van alles op gezet van win me, win 98 linux eh win2000. Eigenlijk nooit crashes ofzo
je moet wel altijd de goeie drivers installeren maar dat spreekt voor zich.....
Verwijderd
Bij mij draait win 98 op het moment vrij stabiel, dat was gister wel anders. Alleen moet ik er geen gekke dingen mee doen als ctrl-alt-del tijdens een spel. Daar houdt windows namelijk niet van!
Verwijderd
LordNikon hou die kkop nou eens. Je verspeelt de bandbreedte. We weten nou wel dat win2000 goed is etc etc
En mijn tb crash eigenlijk nooit met winME..
En mijn tb crash eigenlijk nooit met winME..
Intel rules!
Ik heb zelf een PIII 550, al bijna 1.5 jaar, me systeem staat 24/7 aan.
Draai gemiddeld op 20% resources ofzo, omdat er 8 ftp sessies openstaan.8-)
Ik moet hem ongeveer 1x in de 5 dagen rebooten.
AMD is tegenwoordig goed, 1 jaar geleden wilde je niets anders als intel.
Ik heb zelf een PIII 550, al bijna 1.5 jaar, me systeem staat 24/7 aan.
Draai gemiddeld op 20% resources ofzo, omdat er 8 ftp sessies openstaan.8-)
Ik moet hem ongeveer 1x in de 5 dagen rebooten.
AMD is tegenwoordig goed, 1 jaar geleden wilde je niets anders als intel.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Mijn pc deze week wel 50 keer vast niet door winME
Maar door dat ik nu op de kabel zit en heb een etherkaart er bij geplaatst
Toen kon ik niet internetten de netwerkkaart eruit gehaald toen kon ik wel internetten De netwerkkaart en de ehterkaart in andere slotten geplaatst
Kon internet wel op komen maar zodra ik een site ging openen bevriesde de pc
De ehterkaart toen in slot 1 geplaatst en de netwerkkaart in slot3 de geluidskaart er uit gehaald en de mpegkaart ook
Het internetten liep weer goed en het netwerkje ook
De geluidskaart in slot 5 geplaatst dit gaf ook weer problemen
Heb de geluidskaart in slot 4 geplaast nu liep die ook weer goed
Maar de mpegkaart die eigelijk in slot 4 zat Heb het in slot 5 en 2 geprobeerd maar die krijg ik niet aan de draai
Want als ik het software van de mpegkaart laat draaien loopt de pc vast
Het ligt denk ik aan mijn mobo een abit BE6 II
Maar door dat ik nu op de kabel zit en heb een etherkaart er bij geplaatst
Toen kon ik niet internetten de netwerkkaart eruit gehaald toen kon ik wel internetten De netwerkkaart en de ehterkaart in andere slotten geplaatst
Kon internet wel op komen maar zodra ik een site ging openen bevriesde de pc
De ehterkaart toen in slot 1 geplaatst en de netwerkkaart in slot3 de geluidskaart er uit gehaald en de mpegkaart ook
Het internetten liep weer goed en het netwerkje ook
De geluidskaart in slot 5 geplaatst dit gaf ook weer problemen
Heb de geluidskaart in slot 4 geplaast nu liep die ook weer goed
Maar de mpegkaart die eigelijk in slot 4 zat Heb het in slot 5 en 2 geprobeerd maar die krijg ik niet aan de draai
Want als ik het software van de mpegkaart laat draaien loopt de pc vast
Het ligt denk ik aan mijn mobo een abit BE6 II
In verband met de gemanipuleerde lever worst
Yeah sure iedereen heeft wel eens probs en het forum wordt daarvoor vaak gweraadpleegt, maar als je vraagt hoevaak een pc vastloopt dan is het bijna nooit. Beetje vreemd niet.
Ok ik heb een paar systemen en die lopen wel eens vast.
Mijn NT server Doos draait nu al 2 jaar onafgebroken en op een SP update nog nooit down geweest.
Mijn Internet PC stopt ongeveer 2 per dag maar dat komt door mijn Switch box.
Mijn games pc, de PC waar ik op tweak loopt regelmatig vast door het proberen van nieuwe SWare en Hware. Knijp ik hem niet dan is ie redelijk stabiel en heb ik geen probs.
Mijn Printserver cq inbelpc loopt nooit vast maar er gebeurt daar ook niet zoveel op.
Mijn brand PC loopt op NT en heeft nooit probs en ik vern**k zelden een CDtje. (PPro 200
)
Ok ik heb een paar systemen en die lopen wel eens vast.
Mijn NT server Doos draait nu al 2 jaar onafgebroken en op een SP update nog nooit down geweest.
Mijn Internet PC stopt ongeveer 2 per dag maar dat komt door mijn Switch box.
Mijn games pc, de PC waar ik op tweak loopt regelmatig vast door het proberen van nieuwe SWare en Hware. Knijp ik hem niet dan is ie redelijk stabiel en heb ik geen probs.
Mijn Printserver cq inbelpc loopt nooit vast maar er gebeurt daar ook niet zoveel op.
Mijn brand PC loopt op NT en heeft nooit probs en ik vern**k zelden een CDtje. (PPro 200
Meh ...
Verwijderd
tijdens de installatie van WinME. Het is me dus niet gelukt mo dat te draaien.
Windows 2000 al vanaf dat het nog NT5 genoemd werd. (NT5 beta 2). ik heb de nodige problemen wel gehad.
en Linux kent het woord niet eens. dat draaid altijd.
HR
Windows 2000 al vanaf dat het nog NT5 genoemd werd. (NT5 beta 2). ik heb de nodige problemen wel gehad.
en Linux kent het woord niet eens. dat draaid altijd.
HR
neuh, sinds win2k draait het prima. Alleen toen ik m'n athlon classic 500@700 naar 750 zette kreeg ik standaard reboots. MAar dat kwam dus gewoon door de overclock.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Het crasht bij mij alleen als ik zelf wat loop te kloten met vage software 
het draaid bij mij win2k en linux.
het draaid bij mij win2k en linux.
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Ik niet, het wordt steeds meer gebruikt.. en microsoft laat te vaak te duidelijk merken dat ze geen goede producten kunnen leveren.Op donderdag 30 november 2000 19:18 schreef Lord_NikoN het volgende:
Ja Linux... tis een goed idee maar of het ooit echt iets word... ik vraag het me af.
(hun eigen servers draaien zelfs instabiel
Pagina: 1