Toon posts:

[Iriver] Probleem na firmware-upgrade [180-T]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kon voor een mooie prijs de 180-T mp3 speler van Iriver krijgen (gewoon in de winkel).

Thuis heb ik de software geinstalleerd en wat mp3's erop gezet om te testen.
Werkte allemaal goed met het programma wat erbij zat, hij herkende de speler etc.

Toen heb ik de speler geformatteerd via het bijgeleverde programma omdat ik firmware upgrade wilde gaan doen.

Ik nieuwe firmware gedownload die er voor zou zorgen dat windows de speler dus gewoon zit als extra schijf (handig denk ik :p).

Alles gedaan volgens het boekje, upgrade was voltooid, speler ging uit (dat moest ook) Dus ik doe 'm weer aan en dan zegtie dat de speler eerst geformatterd moet worden.

Maar het programma waar je normaal de nr's mee overzet herkend de speler niet meer...
Als ik het station selecteer in windows geeftie ook aan dat hij geformatteerd moet worden. Dit heb ik dus geprobeerd via windows zelf maar dan geeftie op het einde aan dat de formatering niet kan worden voltooid :(

En het bijgeleverde programma herkend de speler niet meer :S

Iemand enig idee hoe ik nou die speler nog geformatteerd krijg ? :'(

Verwijderd

Topicstarter
ff in iriver forum gekeken waren meerdere mensen met het probleem en iemand wist de oplossing dus ik heb het al opgelost :D

slotje dus...

Verwijderd

hey
Ik heb bijna hetzelfde probleem als jij hebt.
Ik heb namelijk net mijn Iriver 180T 128 mb binnen en ging ff meteen de firmware installeren.
Nou goed hij deed dat dus allemaal en nu ik hem aansluit via de USB van mijn computer zegt hij dat er een onbekend apparaat is gevonden.
Dus ik de software weer installeren, maar dit had geen nut, hij herkent de speler niet...
Heeft iemand nog advies voor mij?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

bekend probleem...je moet 'm wel als FAT formateren en niet FAT32...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik heb nu wel de benodigde software geinstalleerd voor de 180t.
Alleen windows herkent hem niet en de bijgeleverde software ook niet... :(
Ik heb win 98 btw...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 14:40 ]