Toon posts:

Opera 7.11 fout met laden tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik dus opera webbrowser 7.11 voor windows maar krijg bij het openen van www.tweakers.net een fout en kan alleen een PDA versie bekijken van de site.

Ik kijkg de volgende fout:

Tweakers.net vereist een moderne browser zoals Mozilla of Netscape 7.
Je wordt doorverwezen naar PDA.Tweakers.net.

ik snap niet helemaal war er fout is omdat hij het in eens midden op de dag niet meer deed.
iemand een oplossing???

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:15

momania

iPhone 30! Bam!

Er zijn nogal wat problemen met Opera geloof ik zeker de versie die jij gebruikt.

Zie ook eens de BUG reports: zoeken naar 'opera' in BUG

Ik denk dat onze devvers/admins de klachten rond opera een beetje zat zijn en daarom die redirect erin hebben gebouwd.
Mischien dat het nog in 7.20 werkt, die zou beter moeten zijn nml, maar ik geef je weinig kans.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
momania schreef op 22 August 2003 @ 12:31:
Er zijn nogal wat problemen met Opera geloof ik zeker de versie die jij gebruikt.

Zie ook eens de BUG reports: zoeken naar 'opera' in BUG

Ik denk dat onze devvers/admins de klachten rond opera een beetje zat zijn en daarom die redirect erin hebben gebouwd.
Mischien dat het nog in 7.20 werkt, die zou beter moeten zijn nml, maar ik geef je weinig kans.
Ik gebruik momenteel 7.20 die het de meeste keren af en toe goed doet op de T.net frontpage.
Wat je zou kunnen proberen, je browser te laten identiviseren als IE6, misschien dat het dan wel goed gaat.
Je kan overigens sowieso beter Opera 7.20 installeren want die geeft minder problemen dan 7.11, alhoewel nog niet alles loopt zoals het hoort.. :{

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 22-08-2003 12:39 ]

🌞🍃

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Updaten naar 7.20 werkt ietwat beter dan 7.11 (nog steeds bugs)
Maar frontpage is gewoon te bekijken.

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 19:31

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Geen enkel idee waar dat aan ligt ik werk hier ook met Version 7.11 Build 2887 geen problemen met t.net of GoT.

Wel vaak met andere site bijv UPC maar dat had ik ook met 7.xx dus.

Opera is goed progsel maak het rammelt soms en das minder.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:39
Das raar, ik gebruik al geruime tijd Opera (eerst 7.10 en nu 7.11) en heb geen problemen. (bij Tweakers.net dan). Ik neem aan dat je java hebt geinstalleerd.
Ik heb de BETA van 7.20 geprobeerd, maar die heb ik gelijk weer overschreven door 7.11, want die crashte gelijk....

Hier heb je waarschijnlijk geen ene r**t aan, maar ik wilde het gewoon ff kwijt....

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Spidey73 schreef op 22 augustus 2003 @ 12:38:
Das raar, ik gebruik al geruime tijd Opera (eerst 7.10 en nu 7.11) en heb geen problemen. (bij Tweakers.net dan). Ik neem aan dat je java hebt geinstalleerd.
Ik heb de BETA van 7.20 geprobeerd, maar die heb ik gelijk weer overschreven door 7.11, want die crashte gelijk....

Hier heb je waarschijnlijk geen ene r**t aan, maar ik wilde het gewoon ff kwijt....
Tja, het is een beetje vaag met Opera.
Zo zie ik momenteel nergens een quote-streepje. Toen ik 7.11 gebruikte heb ik Opera verschillende keren gereinstalled en met wat knopjes zitten spelen toen hij het wel weer deed. Maar een tijdje later weer niet :?
En op GoT moet ik af en toe refreshen omdat anders een stuk tekst onder de volgende reply valt.

Jammer, Opera is opzich een hele fijne browsers maar dit soort vage kuren maakt het lastig. :(

🌞🍃

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:10
DataBeest schreef op 22 August 2003 @ 12:42:
En op GoT moet ik af en toe refreshen omdat anders een stuk tekst onder de volgende reply valt.
Dat kan sneller: Even het venster resizen en terugzetten (CTRL+scrollwheel) does the trick :)
Jammer, Opera is opzich een hele fijne browsers maar dit soort vage kuren maakt het lastig. :(
Yep, mijn idee ook. Ik hoop dat Opera 7.20 een hoop problemen oplost (zoals het crashen in sommige topics), anders zal de stap naar Firebird o.i.d. snel gemaakt zijn.

Overigens werkt Opera 7.11 hier ook vlekkeloos met www.tweakers.net, ook met Opera als identificatie.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Tweakers.net doet het vlekkeloos, maar het forum blijft maar crashen. Heb al plaatjes laden etc uitgezet. Maar het wil maar niet helpen. Opera is zeker een fijna browser, maar als een pagina niet laadt, heeft het weinig zin. Hij hangt bij mij altijd bij het laden van de pics. Dan zie je 20/40 ofzo onderaan staan en dan hangt hij vast en komt daar niet meer uit.

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

chem in voor je een bug meldt lees dit
Opera 7.x is een brok ellende. Het crasht, heeft problemen met table cells en nog veel meer.
Het is niet nodig om meer bugs te melden icm Opera; het ding werkt gewoon niet goed, en we kunnen er niks aan doen.
;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

crisp

Devver

Pixelated

voor een aantal in het verleden gemelde problemen mbt Opera heb ik aan ACM oplossingen aangedragen (o.a. quote-streepje, verneuken van myReact layout, stoppen van animatie na aanklikken smiley etc.)
Ik weet dat ACM een aantal van die dingen ook in de CVS ingebouwd heeft of aan het testen is.
Veel gemelde zaken zijn echter echt te wijten aan bugs in Opera zelf, en daar zal dan ook weinig tot niets aan gedaan worden...

edit: ik gebruikt Opera puur voor testdoeleinden, normaal surf ik lekker met IE :P

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 26-08-2003 23:19 ]

Intentionally left blank

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

REDFISH schreef op 26 August 2003 @ 23:05:
Tweakers.net doet het vlekkeloos, maar het forum blijft maar crashen. Heb al plaatjes laden etc uitgezet. Maar het wil maar niet helpen. Opera is zeker een fijna browser, maar als een pagina niet laadt, heeft het weinig zin. Hij hangt bij mij altijd bij het laden van de pics. Dan zie je 20/40 ofzo onderaan staan en dan hangt hij vast en komt daar niet meer uit.
Het is wel handig dat je de versie nummer die je gebruikt er even bij vermeld.
Zo kunnen we nog niets erover zeggen.
Gebruik zelf atm 7.20 B5, heb het idee dat 7.20 B4 wel ietwat beter loopt.
Maar heb laatste reeks beta's geen last van topic crashes gehad op pics.

Voor degene die access hebben tot newsgroupen. opera.beta is wel aan te raden.
Feedback richting opera mbt bugs heeft meer effect dan het hier op forum behandelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victis op 26-08-2003 23:23 ]

Pagina: 1