Toon posts:

[FLASH] swf importeren op een bepaalde plek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een flash movie gemaakt bestaand uit 250 frames.
Maar nu exporteer ik de flash movie als swf en wil ik hem in een nieuwe *.fla importeren, maar kan ik niet de plek aan geven waar ik wil dat hij hem neer zet?

je zult denken, creeer een nieuwe movie en importeer de swf daar in, ga terug naar de scene en dan kun je hem verplaatsen.

Dat heb ik gedaan, maar het probleem is nu dat er een avi van gemaakt word, en die spelen alleen maar af wat er in de timeline gebeurt, en als ik er dus een aparte movie in importeer dan staat die gewoon stil om dat die beweging dus binnen die movie plaats vind.

Ik heb nu dus geen zin om alle 250 frames apart naar het midden te gaan plaatsen (lees: dat heb ik met de vorige wel gedaan, en dat duurde wel even)

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, ik zou hem heel erg dankbaar zijn

Verwijderd

Maak een Movie-control object en importeer ze hierin. Hierdoor krijg je een film in een film....

Verwijderd

Topicstarter
een movie control object? ik weet niet precies hoe je die maakt?
je bedoeld toch niet een movieclip?

Verwijderd

Ja die bedoelde ik...

Verwijderd

hint: edit multiple frames, dat knpje zit onderin de tijdlijnbalk, daamee kun je alle frames selecteren en verslepen ;)

Verwijderd

zal wel even duren met 250 frames!!! 8)

Verwijderd

ja inderdaad, dat kan idd retetraag gaan.... maar beter dan met de hand ;)
je kan ook per setje van 50 doen, dan maakt je computer tenminste geen overuren en is de kans op een crash kleiner..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 20:22 ]

Pagina: 1