Toon posts:

voeding = hangen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe voeding in mijn pc (c400 2HD's, 1 cdrom, 1 cdw, viper550, 1 voodoo2) hangen (had de vorige opgeblazen :) ) Echter, nu heb ik het probleem dattie op de meest vreemde momenten bijft hangen! Bijvoorbeeld bij het kopieren van een cd naar de hd, of onder het gamen... :(

Nou weet ik wel dat dit ook door warmte ed kan komen, maar ik heb het dus pas sinds die nieuwe voeding! Kan dit ook hierdoor komen, of zie ik spoken en is ome Bill hier weer eens voor verantwoordelijk? (en wordt het weer es tijd voor format c: ?)

btw Het is een doodgewone 235W voeding......

Verwijderd

uhr hoe heb jeje voeding opgeblazen?? met 110volt stand??
zoja kan het best zijn dat je je mammaplank verneukt hebt.. als er nix aan te zien is gewoon terug voor garantie ;)

Gr3eetz Roger

Verwijderd

Topicstarter
Naja "opgeblazen" is misschien een beetje overdreven gezegd :)

Maar mijn mobo is het niet. Met die ouwe voeding deed die nix meer, en met die nieuwe doettie het wel weer gewoon, alleen hangt ie een beetje meer dan met me ouwe voeding.....

ow ja, ik had het eerst nog ff met een andere voeding getest, en daar deed ie het ook gewoon (weet alleen niet of ie daarmee ook blijft hangen)

Heeft iemand enig id??? Kan ik die voeding maar beter omruilen (eventueel voor een 300W????), of niet?

Verwijderd

235W ATX? Check ff of de voeding z'n warme lucht wel naar buiten ipv naar binnen blaast.

Verwijderd

Topicstarter
ATX ja... (hoezo?)
en hij blaast idd naar buiten, alhoewel het wel een zielig luchtstroompje is. Volgens mij is het probleem ook niet de warmte (processor is iets van 30 graden), maar ik weet eigenlijk ook niet wat wel. Ow ja, ik heb *kuch*nix*kuch* opgeklokt
(ik schaam me dood :) )

iemand?