Wel ik heb al heel wat goeds gehoord van Phase Change, maar ook mindere zoals dat de levensduur van je moederbord en processor ongeveer 30-50% gehalveerd wordt, klopt dit of niet?? Wel zal iedereen wel te spreken zijn over de 30% winst kwa snelheid, maar als de levensduur hiervan ten koste komt, zijn jullie dan nog altijd van plan zo'n systeem te kopen? Ikzelf twijfel nog steeds tussen Phase Change en Waterkoeling! Maar Phase Change zou ik willen doen, maar ik heb geen idee hoeveel ik aan zo'n systeem zou moeten geven! Zelf heb ik al heel wat mensen prachtige dingen horen zeggen over volgend systeem: Prometeia machII unit
Heeft hier iemand een ervaring mee of niet? Hopelijk goede raad, anders had ik gedacht aan volgende waterkoeling: Cooltech Modula S462 2F12Sx incl. Waterblock, radiatorn, fans, internal pump, reservoir, ...
Heeft hier iemand een ervaring mee of niet? Hopelijk goede raad, anders had ik gedacht aan volgende waterkoeling: Cooltech Modula S462 2F12Sx incl. Waterblock, radiatorn, fans, internal pump, reservoir, ...
[ Voor 20% gewijzigd door nvidia op 22-08-2003 10:53 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov