Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Draadloze koptelefoon voor MP3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat rondgezocht met de search maar niet gevonden wat ik zocht.

Op de sites van diverse koptelefoon-leveranciers vindt je van die grote draadloze koptelefoons (via IR), maar wat ik zoek (en ik weet niet of het wel bestaat) is een mini-uitvoering hiervan. Oftewel, van die kleine oordopjes die dan draadloos hun signaal krijgen van mijn MP3 speler. Die oordopjes moeten dan natuurlijk wel op een of andere manier hun stroom krijgen, dus erg mini zullen ze wel niet zijn. Wat is de beste oplossing....ik wordt gek als tijdens het sporten steeds weer de oordopjes uit mijn oor worden getrokken !

Verwijderd

Ik gebruik zelf maatwerk dopjes tijdens het sporten. _/-\o_
Dit zijn zachte doppen (afgietsel van je oor) waar de standaard oordopjes in zitten.

Met deze doppen heb ik er geen last van dat ze er uit vallen of losgetrokken worden. Bijkomend voordeel is dat de omgevingsgeluiden (waardeloze muziek op de sportschool) goed gedempt worden waardoor hij niet zo hard hoeft en daardoor gehooroorbeschadiging tegen gaat.

Er hangt wel een prijskaartje aan (zit aan een draadloos setje ook!), maar je hebt er een heleboel plezier van.

Je locale hoortechniek winkel moet dit voor je kunnen regelen.

Verwijderd

Topicstarter
Tja.....dit bedoel ik dus niet. Ik zoek dus draadloze oordopjes....waar vind ik die en hoeveel kosten ze ongeveer. Dat wil ik weten.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:02:
Tja.....dit bedoel ik dus niet. Ik zoek dus draadloze oordopjes....waar vind ik die en hoeveel kosten ze ongeveer. Dat wil ik weten.
Draadloze oordopjes?? Bestaan die dan? :?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
MIsschien zijn er wel van die bluetooth zenders/ontvangers. Misschien kun je daar eens naar op zoek??

Verwijderd

Topicstarter
Draadloze oordopjes?? Bestaan die dan?
Ja !
koelkast schreef op 22 August 2003 @ 16:18:
MIsschien zijn er wel van die bluetooth zenders/ontvangers. Misschien kun je daar eens naar op zoek??
Dat wist ik dus al ja.....maar wie geeft me goeie info ?

Ik wil graag advies welk type, hoe duur etc.

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 14:48
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 08:13:ik wordt gek als tijdens het sporten steeds weer de oordopjes uit mijn oor worden getrokken !
Als je gaat lopen wiebelen met een staaf batterijen aan je oor, zal dat dopje ook niet lekker blijven zitten... schat ik zo :X

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

ze moeten er een mini accu in stoppen :) en een lader bij maken :p

Verwijderd

Topicstarter
nuttige bijdragen...maar niet heus....sluit um maar !
Pagina: 1