• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-02 22:39
Ik heb in de laatste maanden al een keer of 5 last gehad van 'spooktelefoontjes'.
Mijn telefoon gaat dan over maar als ik opneem dan kom ik midden in een gesprek.
De personen die in gesprek zijn horen mij niet.
Ik vind dit best slordig dat dit kan gebeuren.

Ik vroeg mij af of meer mensen dit onlangs hebben meegemaakt.

Ik heb een Hi-abbo en een Nec 22i

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-02 19:31

Spoooky

Core temp 37°C

Heb je KPN al een keer gebeld??? Krijg je wel een nummer in je display??

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

• Artwido
Spoooky schreef op 22 augustus 2003 @ 08:13:
Heb je KPN al een keer gebeld??? Krijg je wel een nummer in je display??
Ik krijg nooit een nummer te zien.
En ik wilde eerst eens zien of meer mensen hier last van hebben.

Verwijderd

Ja, heb ik ook een tijdje gehad. Was echter niet op het GSM net, maar op het vaste (analoge) net van KPN
Als je dan bijvoorbeeld de hoorn opnam kon je ineens meegenieten van een gesprek.
Sinds we UPC/Priority hebben, nergens meer last van.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22

Wildfire

Joy to the world!

Kijk eens of je de nummers kent. Ik heb regelmatig last gehad van broekzakbellers... waren ze vergeten de toetsblokkering te activeren. En aangezien wij de eerste zijn in de snelkieslijst... dat werd dus regelmatig een telefoontje dat we op de achtergrond hoorden praten... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Artwido
Wildfire schreef op 22 augustus 2003 @ 09:27:
Kijk eens of je de nummers kent. Ik heb regelmatig last gehad van broekzakbellers... waren ze vergeten de toetsblokkering te activeren. En aangezien wij de eerste zijn in de snelkieslijst... dat werd dus regelmatig een telefoontje dat we op de achtergrond hoorden praten... :)
Ik kreeg geen nummers te zien bij deze telefoontjes. En het zijn ook geen bekenden van mij dat kan ik goed horen.
Ik heb ook het idee dat het iedere keer totaal andere mensen zijn waar ik het gesprek van kan meeluisteren.

Verwijderd

Ik heb ook eens zoiets gehad, werd ik gebeld en hoorde ik alleen arabisch ofzo. DAt was nog bij Dutchtone. Klantenservice gebeld; moest ik één of andere code intoetsen (resetten van je nummer ofzo). Daarna nnoit meer last van gehad.

Ik zou als ik jou was gewoon de KPN bellen.

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

404error

Page Not Found

Ik heb last van hele andere spooktelefoontjes. Ik heb een orange abo en regelmatig zie ik op mijn display dat ik een oproep gemist heb van nummer +31123456789?!? Dit is uiteraard een niet bestaand nummer. Meer mensen met dit probleem? Het gebeurd ongeveer eens in de twee weken en heb hem nog nooit kunnen oppakken (Druk, druk druk he)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Liberate te ex inferis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01-2025
Hey vaag, ik ben welleens opgebeld door een +33 of +39 nummer echt midden in de nacht, dat was echt irritant, maar ik was te laat met opnemen, verder heb ik nooit spooktelefoontjes gehad.

"Kuljemme yhä syvemmälle pimeyteen, kanssa varjojen jotka meidät viitaansa kätkee..."

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-02 13:18

KRASH

Juist ja...

Hehe, is dit niet zo'n nieuwe variant van de treiterlijn?
Of zijn het hele gewone gesprekken?

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 09:08:
Ja, heb ik ook een tijdje gehad. Was echter niet op het GSM net, maar op het vaste (analoge) net van KPN
Als je dan bijvoorbeeld de hoorn opnam kon je ineens meegenieten van een gesprek.
me 2. En ik kon gewoon meepraten en iedereen kon elkaar horen.
Lekker bizar, maar vaak gebeurt het niet... misschien eens in de 2 maanden ofzo.

• lockheart
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

zelf heb ik af en toe last van mensen (zijn vaak dezelfde) die mij aan de lijn krijgen terwijl ze een heel andere nummer hebben gedraaid (maar dan ook echt heel anders dus niet 1 cijfer verschil)

zwaar wazig , gebeurt gelukkig ook niet super vaak.

Verwijderd

Ik heb met me uit de libertel stammede nr wel eens het probleem dat er een nummer staat dat mij gebeld heeft, en als ik dat dan terug bel, dan krijg ik me eige voicemail :S

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 19:39

Xof

Ik heb twee keer meegemaakt dat ik bij andere mensen in het gesprek zat... ik weet niet of ze me hoorden want ik heb niks gezegd.. ik was al verbaasd genoeg dat ik in een gesprek zat wat over een aanhangwagen ging ofzo :P :D

Verwijderd

Heb wel eens gehad dat hij 2 of 3 keer overging met een geheim nummer, maar ik was altijd te laat met opnemen.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 16:11 ]

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-02 19:31

Spoooky

Core temp 37°C

maar heeft iemand die nu die telefoontjes krijgt gewoon zijn provider gebeld????

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb 1 keer gehad dat m'n pa me belde, tenminste, dat zag ik aan het nummer. Kreeg ik 1 of ander meisje aan de lijn die een vriendin probeerde te bellen. (was allemaal mobiel). Maar dat meisje vond het zo vaag, bovendien betaalde ze ook het gesprek, dat ze al vrij snel weer ophing. Even later belde m'n vader weer, die scheen dus ook een meisje aan de lijn gehad te hebben. Waarschijnlijk verkeerd verbonden door KPN of toendertijd Telfort ofzo...
Maar 1 keer gehad, daarna nooit meer

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1