Toon posts:

Zo snel slotjes !

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mandrake 9.1+ r9700 pro in mohaa =2 fps:S

Ik las deze topic zojuist en d8, wtf is hier aan de hand ? Kun je niet eerst iemand waarschuwen over gebruik van de forum alvorens een draadje te sluiten ? Waarschuw de persoon in kwestie gewoon om de regels door te nemen en zich hier aan te houden. Ik moet eerlijk zeggen dat Kees hier nogal buitensporig reageerd, het kan anders. Misschien dat Kees een slechte dag had maar dat hoeft niet afgereageerd te worden op een ander lijkt mij. En als je al iemand wil coorigeren geef dan zelf het goeie voorbeeld door niet te zeggen dat je aanmerkt op zijn Nederlands en daarna op zijn punten en komma'tjes.

Misschien zou een nieuw systeem beter werken, een gele kaart, dan oranje en dan daarna rood, wat inhoud een ban.

En ow, er komen ook youngsters op deze site, misschien moet je daar eens rekening mee houden. In dit geval wilde ie misschien nog ff snel een potje MoHaa spelen of erachter komen snel waarom zijn dure spulletjes niet werken.

No offence, maar nogmaals, het kan anders _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Feedback op GoT gooi je niet in TMF of LA. Lees de LA FAQ eens...

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De sluitboodschap van Kees is toch duidelijk genoeg. Hij zegt dat je maar een nieuw topic moet openen met een betere start. Lees eerst dit eens.

En dit deel daaruit:
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
[...]
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
Zegt ook dat je niet te snel moet kicken.

En verder heet dit wel "Moddereter forum", maar het heeft niets te maken met de modjes op GoT. Het gaat over de puntenwaardering van de reacties op de frontpage. Modbeleid op GoT kun je bespreken in LA, maar ook daar worden klachten over slotjes niet op prijs gesteld. Daarover moet je mailen met de mod die hem gesloten heeft, in dit geval dus kees@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 05:09:
mandrake 9.1+ r9700 pro in mohaa =2 fps:S

Ik las deze topic zojuist en d8, wtf is hier aan de hand ? Kun je niet eerst iemand waarschuwen over gebruik van de forum alvorens een draadje te sluiten ? Waarschuw de persoon in kwestie gewoon om de regels door te nemen en zich hier aan te houden. Ik moet eerlijk zeggen dat Kees hier nogal buitensporig reageerd, het kan anders. Misschien dat Kees een slechte dag had maar dat hoeft niet afgereageerd te worden op een ander lijkt mij. En als je al iemand wil coorigeren geef dan zelf het goeie voorbeeld door niet te zeggen dat je aanmerkt op zijn Nederlands en daarna op zijn punten en komma'tjes.

Misschien zou een nieuw systeem beter werken, een gele kaart, dan oranje en dan daarna rood, wat inhoud een ban.

En ow, er komen ook youngsters op deze site, misschien moet je daar eens rekening mee houden. In dit geval wilde ie misschien nog ff snel een potje MoHaa spelen of erachter komen snel waarom zijn dure spulletjes niet werken.

No offence, maar nogmaals, het kan anders _/-\o_
Het kan inderdaad anders, maar ik zal in ieder geval beginnen met te vermelden dat je op de foute plek zit. In dit geval is het waarschijnlijk beter om even met kees(apenkrul)tweakers.net te mailen en te vragen of dit niet op andere wijze afgehandeld had kunnen worden.

Hier zit je voor zulke zaken op een foute lokatie aangezien we hier in het Tweakers.net Moddereter Forum zitten en het dus puur gaat over de moderaties op de tweakers.net frontpage. Normaal zou ik een topic wel moven, maar in LA zal je waarschijnlijk ook verteld worden dat je het beste even met Kees kan mailen. Bij deze dus ook het advies om dat te doen. :)

edit:
Polaris, hij is niet de topicstarter ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Polaris, hij is niet de topicstarter
Oeps, niet op gelet, foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Iemand (Kees dus) die de TS vraagt om diens Nederlands te verbeteren kan het misschien beter zelf ook eerst doen.

Enkele voorbeelden:

- "uit den bozen" --> uit den boze (meer info)
- "zef eerst eens" --> zelf eerst eens (meer info)
- "je nederlands" --> je Nederlands (meer info)
- "'wat meer frotten'" --> 'wat meer frotten'. (Er is geen leesteken (punt) om de zin af te sluiten.)

Ikzelf maak ook af en toe een spelfoutje en bijgevolg reageer ik nooit op die van anderen, tenzij het iemand is die een ander de les probeert te spellen terwijl ie het zelf niet beter kan. Dit geldt dus ook voor leestekens (zoals in het 4de item van de opsomming).

Niemand is perfect en daar kunnen we ons maar beter goed van bewust zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Neobahamuth op 22-08-2003 11:18 . Reden: spelfouten (grapje) ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Nou, ik vind persoonlijk de post van Kees netter ogen dan die van de topicstarter. Afgezien daarvan leest de post zich alsof het om spreektaal handelt. En als hij inderdaad een beetje meer op zijn spelling had gelet en wat aan zijn interpunctie had gedaan had het al heel anders geoogd.

Het is ook niet zo dat we een perfecte post verwachtten, en ook je Nederlands hoeft niet ideaal te zijn, maar zinnen als "kan spelen om linux." en "terwel eigelijk nie aan mijn pc kan liggen." zijn behoorlijk krom, en het kost maar weinig moeite om daar even iets fatsoenlijks van te maken. :)

Maar goed, we beginnen nu wel heel erg off-topic te raken, dus ga ik deze ook voorzien van een glimmend slotje. ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.