mandrake 9.1+ r9700 pro in mohaa =2 fps:S

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
ik had pas een mooie emulator voor linux zodat ik mohaa kan spelen om linux. dus ik heb wat gefrot en ja hoor: mohaa:D maar ik krijg zulke lage frame rate terwel eigelijk nie aan mijn pc kan liggen. kheb een amd 2400+, 1 gig geheuge en een 9700 pro , moet goed zijn dus. ik zat dus te denken : drivers. ik naar ati en proberen maar ik heb een te nieuwe versie of zo . hij geeft aan van glib 2.2 terwel ik 2.3 heb. iemand iedeeen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
niemand?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Je mag niet schoppen binnen 24 uur!
Gewoon geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Volgensmij maakt een emulator het altijd zeer veel slomer, aan je specs ligt et niet, anders zet je windows bij op je pc, kun je tijdens het booten kiezen uit Linux of Windows :).

En je hoeft binnen 24 uur niet je topic te schoppen, want de meeste Tweakers slapen nu denk ik ;).

edit: met dat schoppen was de user boven me mij al voor :P

[ Voor 10% gewijzigd door SuperPaddo op 22-08-2003 03:34 ]

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
lol. ik ben een nacht mens:) en jah kheb windows maar kvin da suf worden. en wat is nou leuker dan klooie todat je mohaa op linux hebt lol. zou het aan mijn mandrake 9.1 ligge dat die nogal zwaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja.. emulator.. wat denk je zelf?

Verder is kicken in een uur gewoon uit den bozen en mag je wel zelf eens wat meer moeite doen.
Dingen als 'ik heb wat gefrot' zijn harstikke leuk, maar wij schieten er geen bal mee op. Wat heb je gefrot, geef eens wat meer info en ga aub zef eerst eens 'wat meer frotten'

Deze gaat op slot, als je een volgend topic opent probeer dan een aantal dingen te verbeteren:
- de hoeveelheid info
- je nederlands
- je leestekens (hoofdletters, punten, komma's)
- het gebruik van de 'return' knop, die grote die daar ergens nutteloos naast de normale toetsen zit (hij is niet voor niets zo groot, probeer hem eens uit zou ik zeggen, want in je beginpost heb je dat ding niet aangeraakt)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.