Vandaag kreeg ik verschillende image's van programma's niet uitgepakt die voorheen wel uitgepakt konden worden.
Ik kreeg de melding CRC.
Het vreemde was dat een oud klasgenoot van mij dit verhaal een paar uur daarvoor had verteld. Ook hij had ineens last van errors als hij rarbestanden wilde gaan uitpakken.
Ik heb hier nog nooit last van gehad terwijl ik al jaren dagelijkt mee werk.
Ook voor mijn oud klasgenoot was dit een vreemd verschijnsel.
Als dit bij 1 reeks rar bestanden ineens zou opduiken zou ik het niet als vreemd ervaren. Dit gebeurd ineens bij meerdere packedges die ook nog eens van totaal verschillende servers komen. En mijn oud klasgenoot heeft er ook ineens last van.
We hebben geen bestanden uitgewisseld of wat dan ook.
Ik ben eens gaan zoeken naar de term CRC en kwam hele hoop info tegen. Ook hier op got.
De 1 vertelde dat je HD binnenkort wel zou gaan begeven
de ander dat Windows dit wel eens kon veroorzaken
Maar ik kwam ook deze site tegen:
http://vx.netlux.org/lib/static/vdat/tuarc001.htm
Zou het een nieuw virus kunnen zijn die al mijn archive corrupt maakt.
Ik draai namelijk een up to date norton anti virus
Ik snap dat het natuurlijk altijd een virus kan zijn, maar de toeval is dan wel groot dat mijn oud klasgenoot het toevallig ook vandaag heeft gekrege terwijl het enige contact tussen ons msn is geweest.
Waar ik dus eigenlijk naar benieuwt ben is of er meerdere mensen zijn die deze week ineens last zijn gaan krijge van corrupte ingepakte archive?
Ik kreeg de melding CRC.
Het vreemde was dat een oud klasgenoot van mij dit verhaal een paar uur daarvoor had verteld. Ook hij had ineens last van errors als hij rarbestanden wilde gaan uitpakken.
Ik heb hier nog nooit last van gehad terwijl ik al jaren dagelijkt mee werk.
Ook voor mijn oud klasgenoot was dit een vreemd verschijnsel.
Als dit bij 1 reeks rar bestanden ineens zou opduiken zou ik het niet als vreemd ervaren. Dit gebeurd ineens bij meerdere packedges die ook nog eens van totaal verschillende servers komen. En mijn oud klasgenoot heeft er ook ineens last van.
We hebben geen bestanden uitgewisseld of wat dan ook.
Ik ben eens gaan zoeken naar de term CRC en kwam hele hoop info tegen. Ook hier op got.
De 1 vertelde dat je HD binnenkort wel zou gaan begeven
de ander dat Windows dit wel eens kon veroorzaken
Maar ik kwam ook deze site tegen:
http://vx.netlux.org/lib/static/vdat/tuarc001.htm
Zou het een nieuw virus kunnen zijn die al mijn archive corrupt maakt.
Ik draai namelijk een up to date norton anti virus
Ik snap dat het natuurlijk altijd een virus kan zijn, maar de toeval is dan wel groot dat mijn oud klasgenoot het toevallig ook vandaag heeft gekrege terwijl het enige contact tussen ons msn is geweest.
Waar ik dus eigenlijk naar benieuwt ben is of er meerdere mensen zijn die deze week ineens last zijn gaan krijge van corrupte ingepakte archive?