[offtopic]na eens goed "zelfstandig" te hebben rondgekeken vanwege een vorig topic van mij die gesloten was, over het hoe en wat van een webserver die 10 pagina's moest hosten, heb ik dit euvel uit de wereld, alles draaiende met apache (viel best mee)[offtopic/]
komt nu het volgende,
ik zoek een fatsoenlijk snelle lijn om de datastream van deze pagina's door te voeren,
het mag ongeveer 300 euro per maand kosten voor een lijn,
heb gekeken bij de verschillende lijnen,
en dacht zelf aan een sdsl 1:10 2048/2048 lijn, van bij maxdsl of eweka, prijzen liggen rond de 300 euro, maar zal dit voldoen, het zijn overigens geen druk bezochte sites, en 8 van de 10 zit onder de 10 mb,
die andere 2 hebben o.a. php/cgi/sql, en hebben 200 unieke bezoekers per dag,
graag iemand die ervaringen heeft met dit soort lijnen, of e.v.t. zelfs een beter alternatief weet
komt nu het volgende,
ik zoek een fatsoenlijk snelle lijn om de datastream van deze pagina's door te voeren,
het mag ongeveer 300 euro per maand kosten voor een lijn,
heb gekeken bij de verschillende lijnen,
en dacht zelf aan een sdsl 1:10 2048/2048 lijn, van bij maxdsl of eweka, prijzen liggen rond de 300 euro, maar zal dit voldoen, het zijn overigens geen druk bezochte sites, en 8 van de 10 zit onder de 10 mb,
die andere 2 hebben o.a. php/cgi/sql, en hebben 200 unieke bezoekers per dag,
graag iemand die ervaringen heeft met dit soort lijnen, of e.v.t. zelfs een beter alternatief weet
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!