Toon posts:

Waarom een Apple G4 aanschaffen nu er een G5 is?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat is eigenlijk m'n vraag. Waarom zou iemand ervoor kiezen om nu nog een nieuwe Apple G4 te kopen als de G5 al geïntroduceerd is?

Apple zal toch vroeg of laat een OS maken welke niet meer de 32 bit applicaties kan draaien? Dus stel dat ik nu nog een G4 zou halen, snijdt ik me dan niet een tikkeltje te snel in m'n vingers?

(zat eigenlijk te denken aan een 12" powerbook, maar ben bang dat ze binnenkort met een G5 versie zullen komen)

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Waarom een XP kopen als er een 64bit amd proc aankomt?

Het zal allemaal heus nog wel ondersteund worden. Daarnaast zijn laptops, en vooral apple, redelijk waardevast. Dus mocht je toch uiteindelijk voor een G5 willen gaan, dan hoef je maar weinig toe te leggen... (en zijn er al plannen voor een mobiele G5?)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
simpele reden: De g4 is sneller, en zeker sneller per euro, in bijvoorbeeld RC5-72 ;)

Maar even serieus, het is natuurlijk de prijs die hethem doet.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
Maar je bent natuurlijk het mannetje als je een G5 hebt ;)

No production networks were harmed during this posting

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom? Wachten? Geld? Toekomst?

Allemaal afwegingen die je prima zélf kan afwegen cq beantwoorden. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende keuzes .. Sommigen vinden prijs belangrijker >> G4 .. Sommigen vinden toekomst belangrijker >> G5 .. Sommigen vinden prestaties belangrijker >> G5 .. etc ..

Sja, waarom zou je een P100 nemen nu de P4 3GHz er is?

Dit topic is gesloten.