Vandaag heeft m'n pa een nieuwe laptop gekocht. Ik alles geinstalleerd, ging prima. En vanavond kwam er een vriend van me die graag America's Army wilde spelen op mijn PC. Nu dacht ik: als ik dan ff AA installeer op die laptop dan kunnen we samen in 1 team AA doen.
Nou, nadat ik het geinstalleerd had het spel gestart. Alle details op normaal, resolutie op 800 X 600. Niet echt bijzonder zou je zo denken...
Maar het spel hapert echt behoorlijk. Het is nog net geen dia-show maar echt lekker spelen is er ook niet bij. Mikken is al helemaal uit den boze
Nu vraag ik me af... zullen deze specs echt niet genoeg zijn om deze game enigzins vloeiend te laten verlopen?
Intel Pentium 4 2,66 Ghz
512 MB geheugen
SiS 650 VGA kaart
Overigens draai ik (uiteraard) de laatste 1.9 versie van AA
Nou, nadat ik het geinstalleerd had het spel gestart. Alle details op normaal, resolutie op 800 X 600. Niet echt bijzonder zou je zo denken...
Maar het spel hapert echt behoorlijk. Het is nog net geen dia-show maar echt lekker spelen is er ook niet bij. Mikken is al helemaal uit den boze
Nu vraag ik me af... zullen deze specs echt niet genoeg zijn om deze game enigzins vloeiend te laten verlopen?
Intel Pentium 4 2,66 Ghz
512 MB geheugen
SiS 650 VGA kaart
Overigens draai ik (uiteraard) de laatste 1.9 versie van AA