specs laptop niet genoeg voor America's Army?

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07
Vandaag heeft m'n pa een nieuwe laptop gekocht. Ik alles geinstalleerd, ging prima. En vanavond kwam er een vriend van me die graag America's Army wilde spelen op mijn PC. Nu dacht ik: als ik dan ff AA installeer op die laptop dan kunnen we samen in 1 team AA doen.

Nou, nadat ik het geinstalleerd had het spel gestart. Alle details op normaal, resolutie op 800 X 600. Niet echt bijzonder zou je zo denken...

Maar het spel hapert echt behoorlijk. Het is nog net geen dia-show maar echt lekker spelen is er ook niet bij. Mikken is al helemaal uit den boze :P

Nu vraag ik me af... zullen deze specs echt niet genoeg zijn om deze game enigzins vloeiend te laten verlopen?

Intel Pentium 4 2,66 Ghz
512 MB geheugen
SiS 650 VGA kaart

Overigens draai ik (uiteraard) de laatste 1.9 versie van AA :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is volledig te wijten aan de grafische kaart die erin zit. De SIS650 heeft nog geeneens hardwarematige T&L, iets wat tegenwoordig toch wel een minimum is om een spel te kunnen spelen. Daarnaast heeft de kaart geen eigen geheugen, maar snoept wat van het hoofdgeheugen af. Allemaal niet echt bevoordelijk voor de grafische prestaties.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 22-08-2003 00:25 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

McD heeft gelijk, die videokaart is niet geschikt om "moderne" 3D games mee te playen.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.