Ik heb mijn pc nu +/- een jaar en sinds een paar maanden gebeurd het regelmatig dat hij na verloop van tijd langzaam/schokkerig wordt en na een poosje op niks meer reageert. Dit gebeurd zowel onder linux als windows.
Ik heb cpuburn geprobeerd om me processor te overbelasten en memtest86 voor het geheugen en een seagate en wester digital schijf test uitgevoerd (op allebei de HD's). Dit gaf mij geen fouten.
Mijn systeem:
*Asus P4B533 (I845E chipset)
*P4 2ghz (northwood) boxed
*AOpen G-Force 4 TI 4200 (heb al oud ati mach 64 pci kaartje geprobeerd, zelfde probleem)
*512 mb ddr
*Western Digital 80 gig schijf (Slackware)
*oud Seagate 10 gig schijfje (Windows)
*Pinnacle PCTV Pro TV-kaart
*el cheapo 100mbit netwerk kaartje met realtek chipset
Heb al geprobeerd kaarten eruit te halen, andere videokaart erin te zetten, geheugen opnieuw inzetten, niks lijkt te helpen.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Of een soortgelijk geval gehad?
G.Vliek
Ik heb cpuburn geprobeerd om me processor te overbelasten en memtest86 voor het geheugen en een seagate en wester digital schijf test uitgevoerd (op allebei de HD's). Dit gaf mij geen fouten.
Mijn systeem:
*Asus P4B533 (I845E chipset)
*P4 2ghz (northwood) boxed
*AOpen G-Force 4 TI 4200 (heb al oud ati mach 64 pci kaartje geprobeerd, zelfde probleem)
*512 mb ddr
*Western Digital 80 gig schijf (Slackware)
*oud Seagate 10 gig schijfje (Windows)
*Pinnacle PCTV Pro TV-kaart
*el cheapo 100mbit netwerk kaartje met realtek chipset
Heb al geprobeerd kaarten eruit te halen, andere videokaart erin te zetten, geheugen opnieuw inzetten, niks lijkt te helpen.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Of een soortgelijk geval gehad?
G.Vliek