Hallo allemaal,
Heb problemen met mijn huidige systeem:
p4 2.6g ht
msi neo2
corsair twinx 512 (2x256)
radeon 9700pro
80Gig Maxtor 8mb
Deze mobo (zoals velen van ons al weten) kun je via MAT/DOC makkelijk overclocken. Je kunt in de bios uit verschillende performance opties kiezen.
Standaard staat het op SLOW en de meest agressieve heet ULTRA TURBO.
In SLOW performance loopt het systeem lekker en zonder gezeik zeg maar.
In ULTRA TURBO mode wil het systeem niet eens verder komen dan de winxp (die je krijgt wanneer je het net hebt opgestart, dus niet de user selection gedeelte)logo, hierna loopt het meteen vast met als gevolg een blauwe scherm en in sommige gevallen GEWOON VAST!
foutmelding blauwe scherm:
Stop: 0x00000050 (0xEBFEC4F0, 0x00000001, 0x805AF739, 0x00000000)
Voor velen van ons zal het niet veel zeggen, maar ik kan het altijd proberen.
Mijn hulpkreet: Kan iemand mij mischien vertellen wat er mis is of anders wat ik zou kunnen proberen om het wel in turbomode te kunnen draaien zonder vastlopers?
Heb alle cas-instellingen al geprobeerd en heb bijna alle topics doorspit... en ik krijg zowaar het gevoel dat het "beste" geheugen niet altijd de beste optie is???
ALvast bedankt voor jullie reacties!!
Heb problemen met mijn huidige systeem:
p4 2.6g ht
msi neo2
corsair twinx 512 (2x256)
radeon 9700pro
80Gig Maxtor 8mb
Deze mobo (zoals velen van ons al weten) kun je via MAT/DOC makkelijk overclocken. Je kunt in de bios uit verschillende performance opties kiezen.
Standaard staat het op SLOW en de meest agressieve heet ULTRA TURBO.
In SLOW performance loopt het systeem lekker en zonder gezeik zeg maar.
In ULTRA TURBO mode wil het systeem niet eens verder komen dan de winxp (die je krijgt wanneer je het net hebt opgestart, dus niet de user selection gedeelte)logo, hierna loopt het meteen vast met als gevolg een blauwe scherm en in sommige gevallen GEWOON VAST!
foutmelding blauwe scherm:
Stop: 0x00000050 (0xEBFEC4F0, 0x00000001, 0x805AF739, 0x00000000)
Voor velen van ons zal het niet veel zeggen, maar ik kan het altijd proberen.
Mijn hulpkreet: Kan iemand mij mischien vertellen wat er mis is of anders wat ik zou kunnen proberen om het wel in turbomode te kunnen draaien zonder vastlopers?
Heb alle cas-instellingen al geprobeerd en heb bijna alle topics doorspit... en ik krijg zowaar het gevoel dat het "beste" geheugen niet altijd de beste optie is???
ALvast bedankt voor jullie reacties!!