"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Verwijderd
offtopic:
Omdat de kennis van sommige tweakers zo groot is, dat je niet altijd weet wat ze doen op je systeem
Omdat de kennis van sommige tweakers zo groot is, dat je niet altijd weet wat ze doen op je systeem
Bedoeling is dat je je probleem specificeert, en daar een antwoord op krijgt en vervolgens zelf probeert op te lossen.
Zodoende leer je het meest. als een ander ff het probleem voor je fixed met een paar klikken bij wijze van spreken, is je probleem misschien wel opgelost, maar heb je zelf
waarschijnlijk niet door wat nu het probleem en/of de oplossing precies is/was.
Dat is beslist mogelijk, maar het is m.i. de bedoeling dat je dmv tips sturing krijgt om zelf verder te zoeken en eea op te lossen.
Verwacht daarom niet altijd volledige antwoorden...
Verwacht daarom niet altijd volledige antwoorden...
We have just one world, but we live in different ones...
Mee eens, en zo off-topic is dat niet hoor Maui.
Ik ben het met jullie eens, mar ik vroeg me af of zoeits wel eens voorkomt.
Ik ben het met jullie eens, mar ik vroeg me af of zoeits wel eens voorkomt.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Ik doe dat wel bij kennissen, maar hier op tweakers nog niet...
Ik hoop van niet. Er lopen hier heel veel tweakers rond, nog veel meer self-pro claimed tweakers, en dan nog een hele boel prutsers. Ik zou ze niet op mijn PC los willen laten.
Bovendien is dit niet het grote helpdesk forum, maar het forum om uiteindelijk er allemaal 'beter' / 'slimmer' van te worden.
Bovendien is dit niet het grote helpdesk forum, maar het forum om uiteindelijk er allemaal 'beter' / 'slimmer' van te worden.
Dat bedoel ik Elevator. Maar zou iemand mij vragen om remote te helpen (inclusief uitleg) dan zal ik dat wel overwegen. Of ik dan doe is weer een ander punt.
Het is een punt van vertrouwen dus een ander op mijn PC loslaten zou ik niet snel doen. Vanuit dat oogpunt zal ik idd ook niet iemand remote helpen. Ik zou eerder diegene bezoeken, mits hij/zij in de buurt woont...
En idd. dit is een forum en als zodanig zal ik niet remote helpen.
Het is een punt van vertrouwen dus een ander op mijn PC loslaten zou ik niet snel doen. Vanuit dat oogpunt zal ik idd ook niet iemand remote helpen. Ik zou eerder diegene bezoeken, mits hij/zij in de buurt woont...
Eigenlijk is mijn vraag naar aanleiding van [rml][ winxp] extern bureablad uitleg gevraagd.[/rml]
Op deze posting zou je misschien kunnen overwegen om de TS te helpen dmv het overnemen. ondaks dat hij er met een beetje zoeken zelf wel uit moet komen en misschien dat topic helemaal niet had moeten/mogen starten? [super] maar dat is niet aan mij [/super]
Op deze posting zou je misschien kunnen overwegen om de TS te helpen dmv het overnemen. ondaks dat hij er met een beetje zoeken zelf wel uit moet komen en misschien dat topic helemaal niet had moeten/mogen starten? [super] maar dat is niet aan mij [/super]
Je moet er van uitgaan dat als je iemands' PC overneemt, dat je dan ook de verantwoordelijkheid neemt over de wijzigingen die je doet, en het goed functioneren van die PC na je wijzigingen. Als jij die verantwoordelijkheid in je vrijetijd, zonder ervoor betaald te worden, graag neemt, moet je dat vooral doen. Mij zal je het niet zien doenNulnulnix schreef op 21 August 2003 @ 22:52:
Dat bedoel ik Elevator. Maar zou iemand mij vragen om remote te helpen (inclusief uitleg) dan zal ik dat wel overwegen. Of ik dan doe is weer een ander punt.
offtopic:
(los van het feit dat zo'n user je eeuwig blijft achtervolgen voor elk wissewasje)

(los van het feit dat zo'n user je eeuwig blijft achtervolgen voor elk wissewasje)
Ik zou zelfs de beste tweaker niet op m'n PC loslaten. Als er problemen zijn los ik die zelf wel op, eventueel mbv tips op GoT.
Maar iemand op m'n PC toelaten, nee, dat nooit. Al was het alleen maar om het feit als de boel compleet vern**kt raakt, ik niemand heb om m'n woede op uit te leven...
Maar iemand op m'n PC toelaten, nee, dat nooit. Al was het alleen maar om het feit als de boel compleet vern**kt raakt, ik niemand heb om m'n woede op uit te leven...
Je kan het toch ook zo doen dat hij je de weg wijst en zo dingen laat zien, maar dat hij geen aanpassingen mag doen? (MSN)
Oh nee, das andersom. Je kan iemand inviten om mee te kijken.
Oh nee, das andersom. Je kan iemand inviten om mee te kijken.
Gooi maar op slot
Pagina: 1