Ik probeer mijn oude trouwe SB AWE 32 onder dos met Mame te gebruiken. Ik gebruik dos (wil geen windows gebruiken omdat het opstarten dan langer duurt, het minder stabiel is dan alleen dos en voor het cabinet geen gui nodig is)
Helaas zegt Mame dat 'ie de geluidskaart niet initialiseren en stopt ermee.
Als ik mame zonder geluidskaart laat werken, gaat het goed, dus mame zelf draait ok.
Als ik windows 98 start en dan in een dosvenster mame start met geluid gaat het ook goed.
Als ik met behulp van de diagnose tool de interrupt en dma instel, werkt mame daarna, maar na een reset doet 'ie het niet meer.
De regel `SET BLASTER=' in de autoexec.bat staat goed, dat doet de diagnose tool automatisch.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?
Helaas zegt Mame dat 'ie de geluidskaart niet initialiseren en stopt ermee.
Als ik mame zonder geluidskaart laat werken, gaat het goed, dus mame zelf draait ok.
Als ik windows 98 start en dan in een dosvenster mame start met geluid gaat het ook goed.
Als ik met behulp van de diagnose tool de interrupt en dma instel, werkt mame daarna, maar na een reset doet 'ie het niet meer.
De regel `SET BLASTER=' in de autoexec.bat staat goed, dat doet de diagnose tool automatisch.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 23:13 ]