[HDD cooling] Koeler voor s-ata hdd in kleine kast

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Heyzz,

Ik heb mij een nieuwe harde schuif gekocht, en die zit in mijn, niet al te grote kast, met tot nu toe dus geen enkele casefan, dus ook geen flow ..
Mijn harde schuif zit dus in zo'n rekje, met

- diskette (zit dus een diskette controller)
- nog s plaats voor diskette waar niets inzit, ik krijg hier mn HDD wel in, maar ik kan hem niet vastvijzen want de gaatjes komen niet overeen (kan ik bijvijlen ja)
- HDD plaats waar nu mn Maxtor 120 GB 8mb serie 9 plus SATA zit

Die word dus veel te warm, tot 50+ (normaal werkt hij tot 55) maar ik wil dus koeling, dat besluit heb ik al (gaat dan ook langer mee enzo ..)
Nu ligt mn HDD op de grond :P In plaats 2 (midden) diskettte erop. Eerst FAN eronder, dat ging net, maar werd na tijd toch warm en nu FAN ervoor en dan blijft hij stabiel, maar die FAN kan daar niet zitten als het rekje in mn pc zit. En ervoor is moeilijk met die 4 kabels (SATA - IDD - voedingx2) Er komen nog 2 casefans maar ik denk dat het beste is dat de lucht er sebiet word uigezogen. Eerst wou ik zo geen 5 1/4 koelding, maar ik denk dat als ik het wat zerieus wil doen ik er niet vanuit kan. Maar ik let dus op het design en heb nog niets gezien dat mij aanstaat (heb zwarte kast - ps 8) ) Het geen wat ik gezien heb wat me verschrikkelijk aanstaat is de COOLER MASTER COOLDRIVE 4

http://www.coolermaster.c...tegory_id=4&product_id=60
http://www.coolermaster.com/ad/cooldrive4.html

Maar dat is alles wat ik erover vind. I kzie niet wanneer hij uitkomt, zie niets op andere sites, vind geen (p)reviews .. niets. (SATA zal wel lukke zkrs .. ?) Maar het design spreekt me aan omdat ik al naar de Aerogate II gekeken had. Ik vind het wel jammer voor die 5 1/4 omdat ik maar 3 sloten heb (voorlopig 1CD en externe CDRW - toekomstplan; DVD, interene CDRW .. ).

ik heb links volledig plexiglas (rand van 2cm) Ik zou daar anders een FANgaatje proberen in maken, maar dat zie ik niet zitten, en dan die HDD daar nog voor krijgen. Iemand een oplossing ? (waar niet het woord search inkomt _/-\o_ )

Ik ga terwijl ff kijke of ik die stoeme scanner op XP aan de praat krijg om te scannen of anders een productfoto van die case van merk X ..

EDIT:Ik denk dat mn case van Qm ofzoiets is ? staat op oude stikker (plakt nu tweakers stikker op ;) )

EDIT2: Ik heb nog iets gevonden over de CD4, moets iemand dit begrijpen 8) ?

Więcej informacji o tym produkcie znajdziesz na jego stronie internetowej.

Ten produkt będzie dostępny od dnia:poniedziałek, 22 wrzesień 2003.

[ Voor 9% gewijzigd door Tofu op 21-08-2003 20:34 . Reden: Toevoegingetjes .. ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Van je startpost is geen soep te koken. Als je een HDD koeler wil gaan gebruiken, kan je gewoon ff de zoek-functie van GoT gebruiken, daar is genoeg over te vinden, en gewoon zelf creatief zijn, als een echte tweakert. En haal die laatste 2 regels van je post eens door een vertalert, GoT is geen "hee piet, ken jij ff vertalen voor me?" forum.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.