Als ik sommige topics zie crasht er nog wel eens een Maxtor is dit te wijten aan de temperatuur of was dat met wat oudere modellen?
Verwijderd
Er crasht ook nog wel eens een IBM hoor 
Doe inderdaad even wat research, dan kom je er ook achter.
Doe inderdaad even wat research, dan kom je er ook achter.
Wat is nu de bedoeling, dat je zo snel mogelijk een reactie geeft die niet relevant of een antwoord is op de vraag die gesteld wordt.
Ik neem aan dat er account zijn die wel een serieus antwoord kunnen geven zonder iemand een standaard reactie te geven door een doorverwijzing.
Wees eens serieus en help elkaar en als je geen antwoord op de stelling CQ vraag hebt laat het dan aan een ander over.
Een oude rot
Ik neem aan dat er account zijn die wel een serieus antwoord kunnen geven zonder iemand een standaard reactie te geven door een doorverwijzing.
Wees eens serieus en help elkaar en als je geen antwoord op de stelling CQ vraag hebt laat het dan aan een ander over.
Een oude rot
Soms wel een beetje serie afhankelijk van fabrikanten daarvoor kun je de search gebruiken of er nog meer mensen zijn met de zelfde serie etc...
Verder kan het met alle schijven wel gebeuren maar schijven mogen ook niet te warm worden dus probeer ruimtes tussen de schijven te houden als je er meer hebt.
Verder kan het met alle schijven wel gebeuren maar schijven mogen ook niet te warm worden dus probeer ruimtes tussen de schijven te houden als je er meer hebt.
Verwijderd
Grapjas. We helpen hier elkaar genoeg, maar dat zijn dan wel doorgaans vragen die bestaan uit meer dan 2 lijnen, waaruit blijkt dat je zelf ook een zoekmachine weet te hanteren.Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 20:20:
Een oude rot
Verwijderd
Ik zit zelf al een hele tijd op maxtor, heb er tot nu toe 5 gehad, waarvan er één (de oudste, n 20 gb van 2,5 jaar oud) is overleden.
Het valt allemaal dus best mee...
Het valt allemaal dus best mee...
Neem aan dat iemand en ikzelf die zoekmanchine eerst uitbuit en dan pas te rade gaat op een forum.
Moet een iemand die een vraag steld meer dan 2 lijnen hebben om een goed antwoord te krijgen. Waar zijn we nu mee bezig met een posting race?
Moet een iemand die een vraag steld meer dan 2 lijnen hebben om een goed antwoord te krijgen. Waar zijn we nu mee bezig met een posting race?
Ik heb ook een tijd lopen twijfelen over Maxtor schijven, ik heb net me 40GB RMA moeten sturen wegens defecten en constant corrupted gaan...
Maar naar wat zoekwerk komt et gewoon te voorschijn dat het *lijkt* alsof et alleen maxtor is omdat volges mij de meeste tweakers wel een maxtor schijf hebben liggen...
Maar naar wat zoekwerk komt et gewoon te voorschijn dat het *lijkt* alsof et alleen maxtor is omdat volges mij de meeste tweakers wel een maxtor schijf hebben liggen...
In de ene topic schijnt het aan de temp. te liggen en in de ander topic ligt het aan een bepaalde serie. daarom wil ik het eens van de maxtor gebruiker zelf horen wat wel en wat niet.
Tsjah, bij ons in de winkel vragen sommige mensen zich ook wel eens af waarom dat van alle HDD retouren 90% maxtor is. Ik vind het niet gek, aangezien we ook voor 90% maxtor verkopen.....
dus er gaat nog al eens wat retour? Dan neem ik aan dat jij een bepaalde voorkeur hebt wat wel aan te raden is? of....
Puur op mijn gevoel zou ik voor de betrouwbaarheid seagate kiezen, ookal scheelt het erg weinig met maxtor. Ook seagate heeft zo z'n slechte serie's gehad, bijv. de barracuda II serie 30Gb. Je kon er bijna op wachten totdat die dingen kapot gingen.... 
Ik denk niet zozeer dat je je keuze moet richten op een bepaald merk. Je moet gewoon geluk hebben met dit soort dingen vrees ik. Zelf draai ik ook nog met een 45Gb IBM 75GXP (waarschijnlijk de meest afgezeken schijf van GoT
) die nog perfect in orde is.
Ik denk niet zozeer dat je je keuze moet richten op een bepaald merk. Je moet gewoon geluk hebben met dit soort dingen vrees ik. Zelf draai ik ook nog met een 45Gb IBM 75GXP (waarschijnlijk de meest afgezeken schijf van GoT
zelf zit ik nu ook met een IBM 60gb van 2 jaar oud, nog nooit een centje pijn maar de techniek gaat vooruit maar ook de problemen. Maar bedankt voor je reactie Michel
Maxtor word gewoon veel verkocht, dus zie je absoluut gezien ook veel geklaag over Maxtor HD's.
Als je wil weten welk merk HD's betrouwbaar is (of beter : welke HD, want iedere fabrikant heeft wel eens een rotte appel), dan moet je uitvalspercentages opzoeken. Je hebt er totaal niks aan als een aantal mensen hier zeggen dat ze geen problemen hebben met merk X, er is altijd nog wel een sterveling te vinden die dolblij is met z'n 75GXP en er is altijd wel iemand te vinden die de beste HD ter wereld (welke dat ook moge zijn) totaal afzeikt.
Als je wil weten welk merk HD's betrouwbaar is (of beter : welke HD, want iedere fabrikant heeft wel eens een rotte appel), dan moet je uitvalspercentages opzoeken. Je hebt er totaal niks aan als een aantal mensen hier zeggen dat ze geen problemen hebben met merk X, er is altijd nog wel een sterveling te vinden die dolblij is met z'n 75GXP en er is altijd wel iemand te vinden die de beste HD ter wereld (welke dat ook moge zijn) totaal afzeikt.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()