[Router]Deelt geen internet meer.

Pagina: 1
Acties:

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 22:13

flexje

got-father

Topicstarter
Hey guys,
Ik heb hier thuis een Repotech ip515H router en multikabel.
Gisteren en vanochtend waren er wat problemen bij multikabel waardoor ik geen internet had.

Nu heb ik een aantal keren naar multikabel gebeld omdat een vriend van mij, 2 straten verderop wel internet had. Nu gingen ze iets checken. Ze checkten de verbinding naar de modem en van de modem naar de router. Dat was perfect.
Ik kreeg ook gewoon netjes een ip adres in mn router. Maar k had geen internet op de pc's. Nu dacht ik... het zal wel, zal nog wel aan de storing bij multikabel liggen.

Maar nu deed ik de wan kabel direct in mn pc (zonder router) en je raad het, internet werkt perfect.
Ik dus router resetten, resetten, stroom eraf weet ikv eel allemaal, geen resultaat. Hij wil gewoon geen internet meer delen, lijkt alsof het in de router geblockt word op de een of andere manier.

Ik denk dus dat mn router stuk is of ligt het volgens jullie ergens anders aan? Ik heb net een Draytek 2300 besteld en komt asap binnen, denken jullie dat ie het daar wel mee gaat doen? Of kan ik bestelling annuleren en iets instellen?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Stoute routertjes fixen doen we in NT :+
I&T -> NT

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je hem gereset hebt en weer opnieuw ingesteld en hij werkt niet dan lijkt me dus toch wel kapoet..

Tweakers Discord

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 17-08 09:36
Als al je andere PC's wel internet hebben behalve je router is die kapot. Maar kijk eens of je andere PC's ook zonder meer het internet op kunnen.

• flexje
  • Laatst online: 16-08 22:13

flexje

got-father

Topicstarter
Zucht, is ie gemold door multikabel dan??? Maargoed, als het maar werkt met nieuwe router.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."