Toon posts:

goed merk TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog een beetje een noob wat betreft beeldschermen en ik vroeg me af wat nu een redelijk merk TFT scherm is. K heb gehoord van LG en Iilyama, maar verder weet ik er eigelijk niets over. Van de andere topics op GOT wordt ik ook niet veel wijzer. Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven voor een mooi TFT scherm wat ook nog redelijk makkelijk te krijgen is en valt in de normale prijsklasse (k zat zelf te denken aan een 17" van rond de 500 euro)

Verwijderd

TFT/Gamen - The 6th Episode

Lees daar een beetje mee, jou vragen zijn echt makkelijk te vinden.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Zelf gaan kijken. Er zijn maar 3 of 4 echte TFT producenten in de wereld, Samsung, Sony, Philips/LG en Matsushita. Die verkopen door aan clubs als Belinea, Dell, AG Neovo, Iiyama enzovoorts. 500 euro voor een 17" is aardig flink (Office Center heeft nu een 17" Neovo voor 319 eur in de aanbieding) aan de prijs, dus lijkt me dat je als je goed oplet niet fout kan gaan.

Gewoon bij 1 van de betere pc-shops langs gaan, de tijd nemen om schermen te bekijken. Eventueel games en dvd's laten draaien ook. Bij zien en horen is je eigen oordeel altijd beter dan dat van anderen, want iedereen kijkt en hoort anders. Zie ook mijn sig ;) Succes met je keuze, en check ook www.kieskeurig.nl voor info over modellen en prijzen :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Mooie aanbieding bij MyCOM; € 399 voor een LG L1710B 17" TFT. Lees meer over dit scherm in bovengenoemd topic.

Verwijderd

Topicstarter
k moet er wel goed op kunnen gamen, dat is een vereiste en hij komt te hangen aan een 9700 pro

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 08:06

Zym0tiC

^_^

een tip: als je een monitor in de winkel hebt gezien dan moet je ook die nemen en je niet eentje uit het magezijn laten halen. Dadelijk is dat net een maandag ochtend product of heeft ie dode pixels...

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is een kwestie van wat je allemaal goed of slecht vind, maar je kan altijd hier even kijken: http://www.tweakers.net/reviews en dan reviews van verschillende TFT's bekijken en aan de hand daarvan bepalen wat je wel zou kunnen bevallen

edit:

offtopic @ sig Trojan Pony: ADSL? Chello ook goed? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Fludizz op 21-08-2003 19:53 ]

Verwijderd

Heb hier een Philips Brillance 150P2 voor 800 euro (zal nu wel goedkoper zijn), erg mooi scherm. Op de uni 17" Iiyama HTnogwat schermen, die zijn ook wel mooi, maar geen idee wat dat spul moet kosten.

Gamen kan op mn brilliance iig perfect, iiyama weet ik niet.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Zie idd de search en de topics die daaruit komen rollen zoals de TFT/Gamen draad. We kunnen nu allemaal wel opnoemen wat we goed vinden maar daar schiet je natuurlijk niks mee op: zovele producten, zovele ervaringen. Zie ook: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.