Toon posts:

Monitor valt uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje een 19" Belinea beeldscherm en om de 1-6 maanden krijg ik weer hetzelfde vreemde probleem. Het beeldscherm valt na een tijdje aan te hebben staan in een soort flikker stand waarbij het knopje en geluid van de monitor klinken alsof het in en uit standby gaat. Als ik kort wacht met het opnieuw aanzetten van het bleedscherm doet hij het even of helemaal niet. Als ik hem ong. 30 mins geef om af te koelen (totaal gekoeld) doet hij het ongeveer een uur.

Dit is nu de 3de keer dat ik dit probleem heb gekregen, heb de andere keren telkens een nieuwe van belinea gekregen maar deze keer wil ik eerst zeker weten wat het probleem is.

In mijn ogen is dit duidelijk een hitteprobleem, maar ik weet niet hoe ik het kan verhelpen. Moet ik instellingen veranderen (hij heeft het al 5 maanden zo gedaan) of is het een magnetisch probleem (kleine boxjes stonden niet te ver van het beeldscherm).

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dit zal wel aan je videokaart liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Geforce4 ti-4200 van Leadtec, misschien moet ik nieuwe drivers uitproberen?
Joe-star bedoel je hiermee ook dat mijn videokaart te warm word?

Trouwens het heeft bij de ene 2 weken geduurd voordat hij dit mankement gaf, de nieuwe deed het dan weer 6 maanden voordat deze hetzelfde probleem gaf. Ik zie niet hoe mijn videokaart dit kan beinvloeden.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Mijn oude Kyro2 kaart zette zichzelf uit als ie te warm werd (toen de fan vol stof zat :P )

Je zou eens kunnen proberen of het aan je monitor ligt door hem na het optreden van het probleem direct op een andere PC/notebook aan te sluiten (als die voorhanden zijn)
Maar als het al bij 3 verschillende monitoren voorkomt dan ligt het misschien ergens anders aan.

Senile! Senile Oekaki