[Win98] Moet ik dit geloven

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik heb dus een nieuwe PC besteld met een AMD XP 2600+ en een Asus A7N8X mobo :)
De firma waarbij ik hem besteld heb zet hem ook in elkaar etc.
Ze vroegen mij dus welk OS ik er op wou, Win98 (SE) wou ik en dat vonden ze oke, als ik maar ff serial-key gaf (kosteloos).

Dus ik wordt vandaag op gebeld met de mededeling; Wij hebben uw pc in elkaar maar win98 (SE) hangt steeds, dit komt door dat het niet echt goed loopt met je mobo en proc.

Dus ik vroeg wat is de beste oplossing hiervoor, waarop hun zeiden: "Bij ons kunt u een gebrande WinXP krijgen met een eigen serial-key voor 100 euro" als u die koopt is het opgelost, wij halen alles er weer af en zetten XP erop en klaar :)

Waarop ik dus ja zei (aangezien ik het zelf niet betaal ;)) maar ik vind het een beetje vreemd :/ Volgens mij is het een verkoop truuk :?

PB 3.2

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:56

SpamLame

niks

Als je geen officiele xp cd krijgt, ben je denk ik geflest

Verwijderd

Wat zijn dat voor een prutsers met hun illegale windowsen?

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 17:10:
Wat zijn dat voor een prutsers met hun illegale windowsen?
Volgens hun is het legaal, omdat hun van microsoft alleen serials kopen voor XP en dus hun XP's branden mogen :/

PB 3.2

Verwijderd

Dat met stabiliteit en dergelijke mogen zij gewoon regelen, aangezien jij betaalt voor een stabiel systeem.
Die aanbieding van Windows XP, daarentegen, zou ik niet zomaar laten zitten. Vraag eerst eens na hoe ze dat regelen. Krijg je er een licentie bij? Of betaal je hen gewoon €100 voor niets?
Als blijkt dat ze echt illegale business doen: melden.

Edit: Je mag branden wat je wilt, zolang je er maar een licentie bijkrijgt. Een serial alleen is niet genoeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 17:11 ]

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

het gaat niet om de cd, maar om de key. je mag best vanaf een gefikte cd installeren, maar je serienummer moet gewoon op een echte MS sticker staan :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bel Microsoft sowieso even aangezien je een illegale versie van WinXP aangeboden hebt gekregen en daar ook nog eens 100 euro voor moet betalen. Wat een sukkels :X

Maar dat je Win98 niet zou werken op je nieuwe machine is reinste kolder, bullshit. Mijn advies: ga naar een andere winkel. Ik hoop niet dat je ooit problemen krijgt met die computer omdat ik je nu al kan voorspellen dat het een stelletje amateurs zijn..

Advies: trap er niet in en koop gewoon een officieële versie van WinXP, zo'n ééntje met een hologram op de cd of zet zelf een OS op je PC, scheeld je weer 100 euro ;)
WhizzCat schreef op 21 augustus 2003 @ 17:11:
het gaat niet om de cd, maar om de key. je mag best vanaf een gefikte cd installeren, maar je serienummer moet gewoon op een echte MS sticker staan :)
Dit mag alleen als je al zelf in het bezit bent van zo'n officieële cd met hologram en een doosje met een serialsticker, anders niet ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Han op 21-08-2003 17:13 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.