(ik heb de FAQ gelezen)
Hallo,
ik probeer via zo'n s video kabel mijn tv op mijn radeon aan te sluiten. Het probleem is, de ati autodetect functie schijnt niet te merken dat ik de kabel er toch ECHT in heb zitten. De TV staat al aan op het goede kanaal
Nou heb ik met de kabel van een vriend (een scart kabel, die uitloopt in composiet en s video) geprobeerd, en dan krijg ik heel gemakkelijk beeld, en detecteert de computer de kabel heel gemakkelijk, alleen is het beeld in zwart wit, en in geen mogelijkheid in kleur te krijgen,
wie weet raad ???
Hallo,
ik probeer via zo'n s video kabel mijn tv op mijn radeon aan te sluiten. Het probleem is, de ati autodetect functie schijnt niet te merken dat ik de kabel er toch ECHT in heb zitten. De TV staat al aan op het goede kanaal
Dat werkt dus niet bij mij.Wat nog belangrijk en handig is:
Het beste is om je pc te rebooten zodra de schermen aangesloten/ingesteld zijn. (vooral als je problemen met de kleuren hebt) Op de Radeon (vast ook voor de Radeon II), kijkt je pc elke keer dat je properties--->settings--->advanced opent of tv-out aangesloten is of niet.
Dus gewoon windows(2000) opstarten, kabel erin, prop.... tv is groen. ESC drukken, kabel eruit, prop... tv grijs.
Er is dus helemaal geen reboot nodig.
Nou heb ik met de kabel van een vriend (een scart kabel, die uitloopt in composiet en s video) geprobeerd, en dan krijg ik heel gemakkelijk beeld, en detecteert de computer de kabel heel gemakkelijk, alleen is het beeld in zwart wit, en in geen mogelijkheid in kleur te krijgen,
wie weet raad ???