Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kirmpkous laten krimpen...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Heb laatst een zooi krimpkousjes gekocht om mee te spelen. Kijken of ik mn psu-kabel wat netter krijg ed.
Nu daar gister wat mee zitten spelen. Om ze te laten krimpen heb ik mn soldeerbout ff laten opwarmen, en hiermee als het waren de kousjes dichtgestreken. Opzich werkte het goed, maar dat wordt onhandig wanneer ik wat minder ruimte tot mijn beschikking heb om er ff met de hete bout over heen te gaan.
Ik ga ervan uit dat het niet de bedoeling is dat je krimpkous krimpt met je soldeerbout. Maar wat voor hittebron kan je hier dan voor gebruiken? De föhn van je moeder op standje sambal?

Is misschien ook wel iets om aan de FAQ toe te voegen, staat er nl. nog niet in.

Verwijderd

aanstekers doen wonderen

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
De krimpkousjes die ik ok de gaslamp gebruik doe ik er gewoon omheen en steek dan de lamp aan maar dat zal wel niet de bedoeling zijn =)

Maar volgens mij moeten die dingen goed warm worden dus zul je een aardige warmtebron moeten hebben en werkt denk ik de fohn niet...

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42

Eraser127

Nijkerk

Frostie schreef op 21 August 2003 @ 16:36:
De krimpkousjes die ik ok de gaslamp gebruik doe ik er gewoon omheen en steek dan de lamp aan maar dat zal wel niet de bedoeling zijn =)

Maar volgens mij moeten die dingen goed warm worden dus zul je een aardige warmtebron moeten hebben en werkt denk ik de fohn niet...
met een verfstripper op laagste (of proberen) stand werkt het wel goed

My Discogs

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Frostie schreef op 21 August 2003 @ 16:36:

Ja Fohn werkt prima!

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

Ik doe het altijd met een verfbrander als er geen ander plastic spul in de weg zit. Werkt ontzettend snel. (wel uitkijken voor je vingers, zo'n ding is heet :P )
Met een aansteker werkt ook gewoon.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

gewoon met een aansteker.
aansteker er een centimeter of 10 onderhouden, anders heb je de kans dat de krimpkous gaat branden.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit meen je toch niet serieus he?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.