Ik vroeg me af of de via kt333 chipset de pc3200-pc3500 ondersteund. Of te wel kan ik ze gebruiken. Ik heb er nu pc2700 inzitten, maar ik vind de kingston HyperX reepies zo onwijs vet eruit zien dat ik die gewoon moet hebben(liefst 2), maar nu zag ik dat het verschil in prijzen tussen de 2700 en de 3200 niet groot was. En aangezien je met de 3200 en meer bandbreedte hebt, en sneller geheugen leek het mij wel een optie.
Het probleem echter is, wordt het ondersteund. Op de site van ecs lopen ze meestal een jaar achter(het is echt in en in triest, de japanse versie is wel up to date-geloof ik, want ik kan het niet echt lezen- volgens de datum.) Bij ECS zijn ze ook pas bij de 2600+ proc die op een FSB van 133 mhz draait. Dus vandaar dat ik de vraag hier stel.
Het probleem echter is, wordt het ondersteund. Op de site van ecs lopen ze meestal een jaar achter(het is echt in en in triest, de japanse versie is wel up to date-geloof ik, want ik kan het niet echt lezen- volgens de datum.) Bij ECS zijn ze ook pas bij de 2600+ proc die op een FSB van 133 mhz draait. Dus vandaar dat ik de vraag hier stel.