[VB.NET] Randen bij AxWebBrowser weghalen

Pagina: 1
Acties:

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:25
Is het mogelijk om bij AxWebBrowser de rand weg te halen? Bij de meeste objecten kan ik in het Properties menu gewoon BorderStyle = none selecteren, maar bij een AxWebBrowser is er niks wat daar op lijkt. Ik heb het ook geprobeerd met een AxScriptlet, een object wat je zelf moet invoegen en wat vervolgens in het menu als 'ScriptBridge' aangeduid staat, die heeft geen randen, maar opent links alleen in een nieuw Internet Explorer-venster, ook als target op _self of _parent staat.

Vreemd genoeg kan ik hierover ook niks in de MSDN Library vinden (editie April 2003). Ik gebruik Visual Basic .NET 2002 met .NET Framework 1.0.

(AxWebBrowser is de naam die er staat wanneer ik dat object invoeg ("AxWebBrowser1"))

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 22:54
Waar heb je die classes/objecten van gehaald?

AxWeb**** zegt me nl. niet direct iets. Het is toch geen standaard component die bij VS.NET zit?

https://fgheysels.github.io/

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:25
Klopt, als je via Componten toevoegen het bestand 'C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll' toevoegd, komt onderaan de naam 'Explorer' te staan, wanneer je daar op klikt en het invoegt, krijgt dat object de naam 'AxWebBrowser1'. Met die AxScriptlet is het hetzelfde, alleen moet je daarvoor het bestand C:\WINDOWS\System32\mshtml.dll invoegen.