IPX Abandonware

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
Hallooo!

Ff een vraagke, ik heb zojuist een netwerk van oude PC's gemaakt (P100, 16MB 4MB videokaart etc... 8)7 ) en zoek nu wat oude leuke (windows!) spelletjes die over het netwerk te spelen zijn. Heeft iemand een idee hoe ik daaraan kan komen? (sites, URLs, alle ideeen zijn welkom!)

Pel.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 23:54

Chop2000

Vroem

ehmmm KKND extreme, worms, C&C, quake 1 etc.
heb je nog wat fatsoenlijke kaartjes? 3dfx ofzow
btw, gta 1 is ook een aanrader, echt heel leuk op lan!

[ Voor 25% gewijzigd door Chop2000 op 21-08-2003 15:35 ]

niks

Verwijderd

Door pelleke: Heeft iemand een idee hoe ik daaraan kan komen? (sites, URLs, alle ideeen zijn welkom!)

Op verzoek gewijzigd sorry!!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 15:42 ]

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 10:18
R00tz als ik jou was zou ik die linkjes maar weghalen.. vooral die eerste heeft ook spellen die niet abandoned zijn

Icons are overrated

Verwijderd

Ik weet niet of die URLs hier toegestaan zijn...

En voor de rest, er zijn al ongeloofelijk veel topics geweest over "wat kan ik hier nog op spelen", gebruik de search eens zou ik zeggen :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:50
Abandonware zijn alleen maar oude spellen waar niks meer mee gedaan wordt/is. Het blijft dus illegaal, aangezien de maker van het spel er geen toestemming over heeft gegeven om 'm gratis te laten downloaden.

Het geven/vragen van links is hier dus niet toegestaan, even om verdere onduidelijkheid te voorkomen. Gelieve dit topic met rust te laten tot er een modje komt dus :Y)

The devil is in the details.

Verwijderd

Mja is altijd de vraag he of het nu wel abandoned is of niet en voor je het weet heb je je pc vol met warez AARGGH 8)7

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
Gossie, ik wist niet dat ik zo'n discussie had veroorzaakt... Alleen titels is ook goed hoor, ik zal er geen herrie over schoppen. (Daar ben ik dan ook niet voor...) En met Abandonware bedoelde ik eigenlijk alleen maar "ouwe shit".

Sorry voor het misverstand,
Pel.

Trouwens Rootz, ik zie je wijziging nergens, ligt vast aan mij... :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Abandon ware is een term in het leven geroepen om het legaal te laten klinken, er zit nog altijd een copyright op en zoals Terr al aangeeft, met de search kun je veel van dit soort topics vinden.
Met andere woorden, dit draadje gaat naar de bodem van SGD...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.