Ik ben vandaag wat aan het klooien geslagen met Apache, en probeerde daar een met user naam wachtwoord beveiligde dir op te zetten.
maar er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want sinds die tijd krijg ik in Webmin steeds foutmeldingen als ik de wijzigingen wil doorvoeren (Apply Changes). Ook als ik niks heb veranderd krijg ik de fouten.
dit zijn de fouten, gevolg er is niks veranderd aan mijn config...
wie kan mij helpen???
maar er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want sinds die tijd krijg ik in Webmin steeds foutmeldingen als ik de wijzigingen wil doorvoeren (Apply Changes). Ook als ik niks heb veranderd krijg ik de fouten.
code:
1
2
3
4
5
| [Thu Aug 21 14:51:14 2003] [notice] caught SIGTERM, shutting down [Thu Aug 21 14:51:22 2003] [notice] Digest: generating secret for digest authentication ... [Thu Aug 21 14:51:22 2003] [notice] Digest: done [Thu Aug 21 14:51:23 2003] [notice] Apache/2.0.40 (Red Hat Linux) configured -- resuming normal operations [Thu Aug 21 14:52:42 2003] [notice] caught SIGTERM, shutting down |
dit zijn de fouten, gevolg er is niks veranderd aan mijn config...
wie kan mij helpen???
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier