[Apache] caught SIGTERM na beveiligings settings *

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik ben vandaag wat aan het klooien geslagen met Apache, en probeerde daar een met user naam wachtwoord beveiligde dir op te zetten.
maar er is blijkbaar ergens iets fout gegaan, want sinds die tijd krijg ik in Webmin steeds foutmeldingen als ik de wijzigingen wil doorvoeren (Apply Changes). Ook als ik niks heb veranderd krijg ik de fouten.

code:
1
2
3
4
5
[Thu Aug 21 14:51:14 2003] [notice] caught SIGTERM, shutting down
[Thu Aug 21 14:51:22 2003] [notice] Digest: generating secret for digest authentication ...
[Thu Aug 21 14:51:22 2003] [notice] Digest: done
[Thu Aug 21 14:51:23 2003] [notice] Apache/2.0.40 (Red Hat Linux) configured -- resuming normal operations
[Thu Aug 21 14:52:42 2003] [notice] caught SIGTERM, shutting down

dit zijn de fouten, gevolg er is niks veranderd aan mijn config...
wie kan mij helpen???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > SA

Denk dat je met zulke summiere info niet veel verder zal komen ..

Braaikamer - Smoke&BBQ

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Topicstarter
ik weet eerlijk gezegt niet wat ik meer moet opgeven.....

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• flipm0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
Wat je nog meer zou kunnen opgeven, is de manier waarop je je dir beveiligd hebt...

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Topicstarter
ik vrees dat ik vanavond ff een herinstall zal moet uitvoeren... apache wil niet meer opstarten...

de dir beveiliging liep via apache zelf (ben nog erg onervaren met apache)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
dat stukje log is gewoon het herstarten van apache na een sigterm (het toepassing beindigen signaal) na aanpassing van de config files door webmin

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

Topicstarter
maar het probleem is dat apache daarna niet wil starten
en voor de tijd kreeg ik het niet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

met user naam wachtwoord beveiligde dir
Je zou die beveiliging er weer even af kunnen halen door everyone toegang te geven.

Maar wat wil je nu dat wij zeggen, als we geen idee hebben wat je gedaan hebt ;)

Stel dat iemand zegt 'helpt m'n PC start niet meer op nadat ik iets in de kast heb veranderd': kunnen we moeilijk antwoord op geven :P

Maar natuulijk is dit dan een goed excuus om inderdaad de boel een paar keer opnieuw te installeren en zo te leren wat wat doet. En dan wel goed bijhouden wat je veranderd :)

offtopic:
'Probleem' is een wat vage omschrijving voor een topictitel, die pas ik dus iets aan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1