• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 20:45
Het zit zo:
Een maat van mij heeft een gewone telefoonaansluiting en een gratis abbo van Freeler.
Nu was er een probleem met internet, dus ik kom langs.
Blijkt dat zijn pc in geinfecteerd met het blaster virus. Dus ik deze netjes verwijderd. En patch geinstalleerd.
Er blijft echter een probleem zich voordoen, als je wilt aanmelden bij Hotmail dan komt de normale pagina van hotmail wel, maar als je je user-id en ww hebt ingetoetst dan duurt het even en dan geeft ie een melding dat de pagina niet kan worden gevonden.
-andere user werkt niet
MSN werkt wel, maar als je dan met dat linkje "u heeft zoveel nieuwe berichten" naar je inbox wil dan loopt ie indezelfde foutmelding.
Nu dacht ik in eerste instantie dat dat te maken heeft met SSL, dus ik alle internet opties op standaard gezet, cookies geleegd, off-line bestanden weggehaald en cache geleegd.
Het probleem blijft zich echter voordoen.
Nu zei een andere maat van mij dat dit weleens te maken zou kunnen hebben met die trage verbinding, dat Hotmail gewoon in een time-out loopt.
Nu vraag ik mij echter af of dat inderdaad zou kunnen en wat een goede oplossing hiervoor zou zijn.
Kom dan niet aan met: neem ADSL of neem Kabel, want dat kost geld, en het mag niets kosten...... (natuurlijk)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:30
Heb je ook een tooltje gebruikt om de bestanden van blaster te verwijderen? (zoals fixblast van symantec? )
Je zegt wel dat je het verwijderd hebt maar ja hoe zeg je niet ;)
Je zou ook bij internet opties alles weer op het standaard niveau zetten kunnen proberen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• wmeester
klaasbram schreef op 21 August 2003 @ 14:38:
Heb je ook een tooltje gebruikt om de bestanden van blaster te verwijderen? (zoals fixblast van symantec? )
Je zegt wel dat je het verwijderd hebt maar ja hoe zeg je niet ;)
Je zou ook bij internet opties alles weer op het standaard niveau zetten kunnen proberen.
Ik heb inderdaad fixblast van sumantec gebruikt om het virus op te ruimen. Dan krijg je zo'n logje te zien met dat de computer virus vrij is.
Bij Internet opties heb ik inderdaad alles op standaard gezet.

• wmeester
Misschien nog even een toevoeging: het betreft alleen Hotmail, andere sites waar je in moet loggen zoals Internet Bankieren (ABN AMRO) of een andere webmail doen het wel goed.

Verwijderd

Misschien kan je eens een van de vele andere gratis inbel accounts gebruiken van Freeaccess bijvoorbeeld? wellicht helpt dat