Nouja topic zegt genoeg
Mijn koetjes zijn ontdekt en het resultaat is per direct eruit.
Mensen jullie zijn bij deze gewaarschuwd
Anoniem: 15134
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
AuwOp donderdag 30 november 2000 15:55 schreef Misser het volgende:
Nouja topic zegt genoegMijn koetjes zijn ontdekt en het resultaat is per direct eruit.
Anoniem: 15134
Anoniem: 6874
Als jij Master BOFH bent, waarom heeft iemand jou daar dan op aangesproken, jij bent immers de systeembeheerder.Op donderdag 30 november 2000 16:18 schreef Misser het volgende:
Dsmarty ik was opper systeembeheerder. Nouja zeg maar een Master bofh. (kon en kan nu nog alles) Alleen door samenloop van omstandigheden (collega infecteerde de verkeerde machines) kwam het uit.
Toen kwam er dus de security policy in werking en werd ik eruit gebanjourd. En dan te bedenken dat ik via een server (50gig ftp) die illegaal aan het inet hing naar buiten ging. (server van de afdeling die het hardste gilde)
Anyway mensen, ik weet nog niet hoe het allemaal verder gaat lopen maar dat laat ik jullie wel weten.
Voorlopig is mijn stats verslaving in een coldturkey mode gegaan
Frenzy: ik baal er wel degelijk van want ik had het mega naar mijn zin daaro. Alleen ben ik van nature redelijk positief en zoek ik altijd een pluspuntje in donkere tijden (morgen scheuren op de blackbird b.v.)
FRAeK-AC:
Geen stagaire
Door collega die wat fout deed (zie boven)
Nope geen waarschuwingen direct aan mij.
Security
Ik zie wel
Kpn
zo iedereen weer op de hoogte
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Anoniem: 12231
Anoniem: 15443
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Intentionally left blank
Anoniem: 7861
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Anoniem: 12445
Denk eerder dat dit je de kop heeft gekost dan de koetjes. Ben ook systeembeheerder, en heb met toestemming van de directeur koetjes draaien, hopelijk ook straks in het nieuwe pand nog, als we een systeembeheerders team hebben, en nieuwe server, ach ik zie het wel.Op donderdag 30 november 2000 16:18 schreef Misser het volgende:
En dan te bedenken dat ik via een server (50gig ftp) die illegaal aan het inet hing naar buiten ging. (server van de afdeling die het hardste gilde)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq