Toon posts:

Abit KT7 - AGP Driving control optie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YooW =)
Ik heb met mijn TNT2 nogal wat probs als ik in openGL wil spelen. Nu lees ik vaak dat de stabiliteit van je videokaart erg verbeterd kan worden door met dat AGP Driving Control te klooien in de bios. Heeft iemand hiermee alleens wat bereikt ? En zo jah met welke kaart en op welke stand ?
En als je kunt, leg me dan ook uit waar iedere stand voor staat plz ? =))
Ik heb al een aantal drivers geprobeerd, detonator en gewone drivers. Maar helpt niets.

1) Iemand al ervaring met verbetering AGP door AGD Driving Control
2) Waar staat de waarden voor ?

GreetzZ MaSsiE

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ooit iets gedaan met dat AGP Driving Control ? Of heeft iemand enig id, of er gewoon wat kan proberen, of kan ik dan iets mollen ?

GreetzZ MaSsiE

Verwijderd

Kijk hier eens :

http://demoniac909.sphosting.com/tweaking/kt7/settings.htm

Wees alleen wel uiterst voorzichtig met de setting voor het geheugen!
Deze man heeft waarschijnlijk super-de-luxe cas2 geheugen ofzo :?

Maar verder zijn het wel goedde settings.
Het blijft rommelen en testen, maar er komt een dag dat alles goed draaid, en je hebt dan ook every Squize uit je pc geperst! >:)

Verwijderd

En je kunt de agp driving control het beste op MANUAL en DA zetten!

Probeer het anders ff bij dE site van Tnt de optimaalste settings te achter halen..

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar lag het hier toch niet aan =)
Ik heb er een aantal geprobeerd, en hoe hoger ikj hem zette hoe stabieler hij werd, mar ook hoe trager, als ik hem lager zette liep is vast bij het laden van de bios. Maar het lag niet hieraan, het lag aan een instelling op mijn tnt2 zelf =)
zat een jumpertjuh los =D

Verwijderd

Hoe kom je aan die kreet :?

Bla bla Vliegtuig Bla bla, ik heb hem vroeger
op school eens horen zeggen door een meisje
En het lijkt me nou niet echt z'n zinnetje dat je zomaar verzint... of wel ??

:? :?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat zinnetje is heeft inderdaad al een hele lange baard, de variatie "Ik ben niet gek ik ben een fietsbel, tring ,tring" en "IK ben niet gek ik ben een auto en als je het niet geloof rijd ik je dood" waren in die tijden zinnen die menigeen in de mond nam, ach lieve tijd :):):):)

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1