Samsung S8 | | leukste tweak: 2x512 ADATA PC3200 11-3-2-2@2,8v |
Deze staat er wel: CUV4X-DLS/-D
Die DLS is met Lan en SCSI geloof ik, dan zou je logisch gewijs moeten kunnen aannemen dat dat ook werkt met een -E
Die DLS is met Lan en SCSI geloof ik, dan zou je logisch gewijs moeten kunnen aannemen dat dat ook werkt met een -E
Ok bedankt... ik ben alleen nog niet zeker of dat de C3 II op het moederbord gaat werken, daar is de lijst op VIA's site wat onduidelijk over....maar ik weet weer wat meerwmeester schreef op 21 August 2003 @ 14:33:
Deze staat er wel: CUV4X-DLS/-D
Theoretisch zou het met het CUV4X (CU(koper)coppermine)-V(via apollo pro)-4X(AGP-4X) gewoon moeten werken omdat dit moederbord in het bezit is van een socket370(FlipChip-PGA), in principe dus helemaal geen belemmering om dit te kunnen uitvoeren, misschien een eventuele BIOS-update?
Daarna moet het echt geen probleem meer zijn (in theorie), of het werkt, tja... misschien iemand zoeken die het heeft gedaan?
By the Way een CUV4X-DLS is in het bezit van de zelfde chipset, alleen is deze SMP enabled, maar ze hebben allebei de zelfde apollo pro chipset (DLS = DUAL-LAN-SCSI)
Daarna moet het echt geen probleem meer zijn (in theorie), of het werkt, tja... misschien iemand zoeken die het heeft gedaan?
By the Way een CUV4X-DLS is in het bezit van de zelfde chipset, alleen is deze SMP enabled, maar ze hebben allebei de zelfde apollo pro chipset (DLS = DUAL-LAN-SCSI)
CPU heb ik besteld, zodra binnen is ga ik ermee aan de slag iig weer wat opgestoken hier. Laat de resultaten nog wel weten.