Toon posts:

Ik heb geen access ( meer?) naar oa HK?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er nu pas achter dat ik geen access meer heb naar de HK.
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op GoT, maar vroeg me af of dit normaal was, of dat ik een ban ergens heb. Lijkt me stug overigens, maar ok ;)
Niet dat ik de HK nu mis of zo, postte er bijna nooit, maar ik ben nieuwsgierig naar de reden.
Ik kan niet echt een reden ervoor vinden in de faq.

En dan nog iets, ik heb nu wel toegang tot dit topic [rml][ OC] Abit NF7-S Madness![/rml] , nadat t verplaatst was naar DOC . Maar waar stond t dan eerst, waardoor ik er niet bij kon :?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
Check dit forum eens:
Mededelingenforum

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Anders lees je MED ook ff bij, en vooral de stickies: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-40.000***[/rml]

Professionele website nodig?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Kijk eens hier: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-40.000***[/rml]

edit:
Spuit 11. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door MADG0BLIN op 21-08-2003 13:23 ]

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:12

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

MM hoe lang heb je al niet meer in de HK gekeken ??
als het al een tijd geleden is dan weet je mischien nog niet dat ze een clubje hebben opgericht waar niet iedereen bij mag,

Beste film ooit

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dat topic komt niet uit de HK, maar uit Area61, een extra subforum waar je hier meer over kunt lezen: Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

De Huiskamer is in januari gesloten naar aanleiding van een aantal incidentjes. Na een maand dicht te zijn geweest, is er begonnen met het handmatig 'screenen' van de toegang. De bedoeling is dus dat jij een topic opent in Schop een Modje, waarna wij gaan bekijken of je de toegang wel of niet krijgt. Voor meer informatie kun je hier kijken: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-40.000***[/rml]. Daar staat hoe het in zijn werking gaat :).

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 13:21:
En dan nog iets, ik heb nu wel toegang tot dit topic [rml][ OC] Abit NF7-S Madness![/rml] , nadat t verplaatst was naar DOC . Maar waar stond t dan eerst, waardoor ik er niet bij kon :?
Die stond eerst in Area 61

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je hebt even gemist dat de HK gesloten is geweest en inmiddels weer open is gegaan, maar nu met andere criteria voor toegang.
De toegang verloopt nu op aanvraag middels een screening.

Voor meer info:

HK weer open
[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-40.000***[/rml]

Je kan gewoon HK toegang aanvragen aangezien je binnen de ID range valt :)

Het andere topic stond eerst in een andere private fora: A61

Wat dat is kun je hier lezen: Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

[ Voor 15% gewijzigd door Han op 21-08-2003 13:26 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.