OE verwijdert berichten NIET van server

Pagina: 1
Acties:

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
De topictitel is niet helemaal compleet, lees:

Outlook Express verwijdert de berichten NIET na 5 dagen van de server, terwijl ik ingesteld heb in OE dat de berichten na 5 dagen van de server verwijderd moeten worden. (Met andere woorden: 'Kopie van berichten op server laten' en 'Verwijderen van server na 5 dagen' staan aangevinkt.

Wanneer ik nu webbased deze pop-box bekijk zie ik berichten staan van 2 maanden terug. Weet iemand waar dit aan ligt?

• ZjieB
ff een schopje:

zijn er geen replies omdat mensen geen oplossing weten, of wellicht omdat ik te weinig info verstrek of misschien zelfs wel omdat de oplossing me bekend geacht wordt?

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Welke provider?

Staat die optie misschien ook aan bij de provider???(dus niet alleen in jouw OE?)

Verwijderd

Wellict een vervelende bug in OE

Heb hetzelfde probleem gehad.
Laten we maar hopen dat de bugs snel gefixt worden :(

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36

Reptile209

- gers -

For the record: welke versie van OE?
En waarschijnlijk ten overvloede, maar hoe vaak draait OE bij je? Want hij moet uiteraard wel draaien na die vijf dagen... (maargoed, met twee maanden oude berichten heb je vast tussendoor wel eens je mail opgehaald :)). Zit er nog systeem in of berichten nog wel of niet in je eigen Postvak In zitten?

Zo scherp als een voetbal!

• ZjieB
Reptile209 schreef op 25 August 2003 @ 04:37:
For the record: welke versie van OE?
En waarschijnlijk ten overvloede, maar hoe vaak draait OE bij je? Want hij moet uiteraard wel draaien na die vijf dagen... (maargoed, met twee maanden oude berichten heb je vast tussendoor wel eens je mail opgehaald :)). Zit er nog systeem in of berichten nog wel of niet in je eigen Postvak In zitten?
Draai OE 6. Ik check mijn mail dagelijks, elke 5 minuten. Wat bedoel je met je laatste zin? Met berichtregels verplaats ik alle berichten die op dat account binnenkomen naar een andere map. (Is wel een subdir van 'Postvak In' in OE -> worden berichten pas verwijderd als ze niet meer deel uitmaken van Postvak In???)

Ow ja: mn provider is Vevida. (Hosting provider)

[ Voor 5% gewijzigd door ZjieB op 25-08-2003 05:49 ]

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik zou zeggen, probeer het eens met de berichten in postvak IN (door die desbetreffende berichtregels te de-activeren.

• ZjieB
pfffffff, dat werkt... zonder berichtregels verwijdert hij wel. Toch zou ik graag die mails automatisch in een andere map laten plaatsen? Hoe krijg ik dat voor elkaar op een manier waarbij ook de mails van de server verwijderd worden?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36

Reptile209

- gers -

Ik was er al bang voor dat het zoiets zou zijn... Het lijkt er dus op dat OE die submappen niet meer ziet als Postvak In en ze dus niet meeneemt met die synchronisatie.
Google en de MS Knowledgebase willen niet vertellen of je er wat aan kan doen... Althans, niet op de keywords die ik kon bedenken. :)

Zo scherp als een voetbal!

• ZjieB
hmm, OE sux dus...
Pagina: 1