Voor een organisatie heb ik een sjabloon gemaakt t.b.v. een standaard projectbeschrijving; nu wil het geval dat men ook van de gebruikers wil dat zij zaken in de voettekst standaard invullen. Het sjabloon bestaat uit beveiligde en onbeveiligde secties, en ik krijg met geen mogelijkheid de voettekst onbeveiligd.
De optie 'formulierveld' is niet mogelijk in een voettekst; als ik er een gewoon veld van maak, blijft deze beveiligd zodra ik het document beveilig. Ik ben ondertussen bijna 3 uur bezig en raak een beetje wanhopig
Wat heb ik dus o.a. allemaal geprobeerd -> en waarom lukt het niet:
- bladwijzers invoegen: aan invoerveld een bladwijzer toegewezen en deze invoegen in de voettekst -> er komt geen tekst te voorschijn in de voettekst
- een macrobutton NoMacro met standaardtekst -> ik kom niet door de beveiliging heen
- Sectiebeveiliging aangepast -> de voettekst lijkt geen verband te hebben met het wel of niet beveiligd zijn van bovenstaande sectie
Etc. (en uiteraard gegoogled en gesearched).
Iemand een richting waar ik het wèl in kan zoeken
De optie 'formulierveld' is niet mogelijk in een voettekst; als ik er een gewoon veld van maak, blijft deze beveiligd zodra ik het document beveilig. Ik ben ondertussen bijna 3 uur bezig en raak een beetje wanhopig
Wat heb ik dus o.a. allemaal geprobeerd -> en waarom lukt het niet:
- bladwijzers invoegen: aan invoerveld een bladwijzer toegewezen en deze invoegen in de voettekst -> er komt geen tekst te voorschijn in de voettekst
- een macrobutton NoMacro met standaardtekst -> ik kom niet door de beveiliging heen
- Sectiebeveiliging aangepast -> de voettekst lijkt geen verband te hebben met het wel of niet beveiligd zijn van bovenstaande sectie
Etc. (en uiteraard gegoogled en gesearched).
Iemand een richting waar ik het wèl in kan zoeken