Toon posts:

Dataverkeer gemiddelde internetter

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort hoogstwaarschijnlijk een adsl abonnementje (lite)... Ik zat te denken aan Tiscali oid (m'n ouders betalen en nu is er die actie, vandaar). Die heeft alleen een datalimiet van 2gb per maand.

Ik vroeg me af hoeveel dataverkeer ik zou hebben als ik:
- elke dag minimaal 2 uur online ben
- geen films of spellen download
- wat mp3's download, maar niet extreem
- af en toe online spellen speelt

Lijkt mij dat je dan toch echt niet boven die 2gb uitkomt, of wel?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Die 2gb kom je al erg snel boven uit, vooral door online gamen kan het aardig aantikken.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
als je je pc een maand zou laten idlen zit je er al over ben ik bang :D

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Famoso schreef op 21 August 2003 @ 12:23:
Die 2gb kom je al erg snel boven uit, vooral door online gamen kan het aardig aantikken.
ja jij wel he ;) :D

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is 68 Mb per dag als je elke dag internet, dus is wel redelijk te doen. Bij surfen kom je meestal niet over de 3 Mb per uur. Wat mp3's downloaden is wel zo'n 40Mb en Online spellen (UT) vraagt bij mij ongeveer 10Mb per uur

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit soort vragen zijn al heel erg vaak langsgekomen. Installeer eens een progje om je dataverkeer te monitoren en ga een tijdje normaal internetten. Tel daar bij op wat je aan MP3'tjes denk te downloaden, en je hebt een redelijke indicatie.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.