Toon posts:

Twee hardeschijven in een computer?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar iedereen,
Ik vroeg me af of je ook twee harde schijven met een besturingssysteem erop (allebij xp) in een computer kan plaatsen. Omdat mijn andere computer kapot is gegaan wil ik de harde schijf nog wel copieren naar de andere. Het zou geweldig zijn als iemand een oplossing of een antwoord voor me heeft.
Alvast bedankt :)

• hopakee
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
ja, dat kan geen probleem, je sluit ''m aan als slave.
de primary wordt dan geboot en de andere kan je dan gewoon benaderen

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-08 11:30

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 11:49:
Hallo daar iedereen,
Ik vroeg me af of je ook twee harde schijven met een besturingssysteem erop (allebij xp) in een computer kan plaatsen. Omdat mijn andere computer kapot is gegaan wil ik de harde schijf nog wel copieren naar de andere. Het zou geweldig zijn als iemand een oplossing of een antwoord voor me heeft.
Alvast bedankt :)
geen probleem gooi hem erbij en maak hem slave, laat hem vanaf C: booten vanuit bios en je kan op je andere browsen voor files. heb ik vroeger ook gedaan, hij zal heus niet proberen vanaf 2 schijven te booten, tot ziens

stop.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
edit:
telaat

Maar ja het kan zeker :) waarom dacht je dat het niet kon igg ? :)

[ Voor 81% gewijzigd door Roberto op 21-08-2003 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
thanx you guyse!
ik ga metteen aan de slag!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

To be honest, maar dit gaat zelfs het niveau van www.beginnersweb.nl te beneden .. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk doch dringend om de jou schijnbaar ontschoten [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.