Toon posts:

Probleem Asus A7V333!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het volgende:

Ik heb een pc met een Asus A7v333 socket a moederbord, een AMD Athlon 1733MHz processor, 256MB DDR SDRAM PC 2700 geheugen met als besturingssysteem Windows XP Pro. En het volgende is mijn probleem:

Om de haverklap herstart de computer uit zichzelf...stel je voor je zit in een programma te werken en PATS het systeem klapt eruit en hij start zichzelf automatisch opnieuw op. Het gebeurt zelfs wel eens als ik probeer iets te vinden in het bios...Zijn er mensen die dit probleem herkennen...en wat kan er tegen doen...Ligt dit aan mijn moederbord? geheugen? processor? instellingen in het bios? Ik zit echt met mijn handen in het haar...

Kan iemand mij helpen...??

Overigens: ventilator werkt ok, in bios geeft ie temp. 49 graden...geheugen in een ander bankje geeft zelfde probleem

Bedankt voor de moeite alvast

groeten,

Steven

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Lijkt me een voedings probleem, hoeveel watt voeding en wat voor merk heb je?

System Specs

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
heb je 'automatisch opnieuw opstarten bij crash' uit staan in windows?
indien niet --> dit meteen doen
zie ook de WOS FAQ: Windows Operated Systems - FAQ
verder even memtest downloaden en draaien om te kijken of je geheugen in orde is

Verwijderd

Ik heb altijd veel problemen gehad met geheugen op VIA bordjes. Mischien dat je doormiddel van memtest (http://www.memtest86.com/ ) er achter kunt komen of dat ook jouw probleem veroorzaakt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met GoT huisregels te zien. Misschien is het een idee die nog eens te herlezen. Er staat onder andere in dat je de sticky topics en FAQs van een subforum dient te lezen voordat je een topic start, maar tips over je topictitel. Uitroeptekens zijn uit den boze en 'probleem' is wel erg vaag :o

Dan mbt dit subfourm:
Dit graag lezen eer je post :)

Als je een topic start is het erg belangrijk dat je nauwkeurig en uitgebreid beschrijft wat je allemaal zelf geprobeerd hebt, en dat lees ik hier niet. Om je alvast op weg te helpen:

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Deze topic gaat dicht omdat hij qua titel en beschrijving van wat je zelf gedaan hebt niet voldoet, en omdat je blijkbaar nog niet de troubleshooter hebt gebruikt. Gebruik die en het zit er dik in dat je het antwoord vindt. Kom je er nog niet uit? Open dan hier een nieuwe topic, maar met een beschrijving van wat je allemaal zelf geprobeerd hebt :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.