Hallo allemaal,
Bij mn Nikon digitale camera kreeg ik de service Nikon FotoShare. Deze service bestond uit 50 MB opslag, wat lekker veel is.
verder worden de foto's niet gecomprimeerd zoals bij bijvoorbeeld de fotoshare van MSN. Ik ben altijd erg tevreden geweest met deze service, maar ze vervangen de service nu met een soort p mail. Op zich een goed idee, maar wanneer de mensen op de thumbnails klikken krijgen ze een verkleinde/gecomprimeerde versie van mijn foto's. Dat vind ik zo jammer. Ik kan bijna niet geloven dat er een ander net zo goed alternatief is, maar ik ga het toch vragen... Dus een online foto share service, waar de foto's niet worden verkleind/gecomprimeerd, zodat degene die de foto's gaat bekijken de originele foto's kan downloaden. Verder zou het handig zijn als er net als bij nikon fotoshare een programma'tje is, waarmee je makkelijk een map kunt selecteren om te uploaden. Ik ben momenteel de fotoservice van yahoo aan het uitproberen, en die zet iig de 1600x1200 foto's ook ter download. (worden wel gecomprimeerd) Alleen het uploaden gaat niet erg fijn vind ik. De bedoeling van dit topic is het delen van ervaringen over dit soort services. Misschien heb je wel een service die zoo goed is dat het het waard is om er wat voor te betalen, ik sta overal voor open. Vooral de upload prodedure moet lekker simpel/snel zijn
Bij mn Nikon digitale camera kreeg ik de service Nikon FotoShare. Deze service bestond uit 50 MB opslag, wat lekker veel is.