Shop Survey !!

Pagina: 1
Acties:

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten maar goed.

Er staat een beetje rare SS op tweakers.net met betrekking tot Gistron.
Van mij mag hij weg hij slaat eigenlijk nergens op.

1: Men zei mij toen dat het Samsung geheugen moeilijk leverbaar was en dat ik beter Kingston of Ifinion kon nemen. Waarom zet men in godsnaam het product voor die prijs op de site als ze het toch niet kunnen leveren?? Uiteindelijk Kingston besteld. Het geheugen was € 2 duurder dan de Samsung en ja aangezien het mijn fout niet is dat het geheugen niet in de winkel is hoef ik die € 2 per geheugen niet te betalen? Nee hoor gewoon € 2 duurder.

Samsung geheugen staat al een tijd op hun site als niet voorradig. Als je dan besluit het toch te bestellen zijn dat de gevolgen. Als je daarna kiest voor een ander product is het logisch dat je meer gaat betalen.

2: Ook staat nergens op de site het bankrekeningnummer. Deze staat pas op de factuur als je die uiteindelijk hebt. Dit geeft natuurlijk een vertraging op (indien je vooruitbetaald). En als je de factuur ontvangen hebt is die nog half in het Duits ook!

Nee als je van te voren wenst te betalen krijg je netjes de juiste informatie thuis over hoe te handelen.

Beetje rare dude die met het verkeerde been uit bed is gestapt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
==> TFF :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb die surveys verwijderd omdat er geen naam bij stond. Verder had die tweede survey aan de eerste toegevoegd moeten worden, maar dat heeft nu geen zin meer. Verder is die eerste survey ook niet helemaal goed IMO, maar dat maakt nu toch niets meer uit :P.