P1 133 Linux Redhat 7.2 Apache webserver. And a PII 433 @ 541 with Windows 2000
On the fly van DVD-R naar DVD+R is niet mogelijk. Omgekeerd kan dat wel.
Gebruik de harddisk als een tussenstap
Voor de rest moet je ook op de capaciteit letten:
DVD-R = 4490MB, DVD+R = 4483MB (single layer)
Zie verder ook www.dvdrhelp.com voor een heleboel tips/guides/software mbt DVD-rip/copy
Gebruik de harddisk als een tussenstap
Voor de rest moet je ook op de capaciteit letten:
DVD-R = 4490MB, DVD+R = 4483MB (single layer)
Zie verder ook www.dvdrhelp.com voor een heleboel tips/guides/software mbt DVD-rip/copy
[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 21-08-2003 10:54 ]
Ok maar ook met de optie om de hd ertussen te zetten gaat het mis. Ik heb al een image file gemaakt en de data die erop staat is zelfs maar 3 gb ofzo. Als ik deze daarna naar een dvd+r probeer terug te zetten krijg ik ook deze melding. (dit zou dus niet moeten?).
Ik hoef dus trouwens niet de gekopieerde dvd te rippen ofzo, om vervolgend weer terug te kopieeren naar een andere dvd? kan ik me niet voorstellen nl, omdat de dvd-r ook al gekopieerd is.
Ik hoef dus trouwens niet de gekopieerde dvd te rippen ofzo, om vervolgend weer terug te kopieeren naar een andere dvd? kan ik me niet voorstellen nl, omdat de dvd-r ook al gekopieerd is.
dat formateren leek mij ok al wazig. maar hij zegt echt eerst: bezig formateren van dvd.
daarna zegt hij pas beginnen met branden van dvd. en dan gaat hij bijna per direct fout.
daarna zegt hij pas beginnen met branden van dvd. en dan gaat hij bijna per direct fout.
Maak anders met dvddecrypter een .iso van die DVD-R en fik die ook weer weg met het zelfde programma, nero vertrouw ik zelf ook nog niet echt als het om DVD gaat btw.
Pagina: 1